Ga naar inhoud
Vespaforum.be

TE KOOP: Vespa px125 - 2005


Hayes

Aanbevolen berichten

Alé, hij staat dus te koop.

px 125 van 2005

8.000 kilometer

Zwart met bruin zadel

Betrouwbaar beestje, heeft me nog nietin de steek gelaten.

Er moet een nieuwe achterband op, maar dat wil ik nog doen. Kra sop de rechterbil, herstellen kost je zo'n 100 euro

myvespa2.jpg

vespa2.jpg

vespaklein.jpg

Ik doe hem weg (met pijn in 'thart) omdat ik met een moto naar het werk zal "tuffen". 't Verstand wint het van m'n hart...

Prijs: 2.300 euro

Link naar reactie

Al sik andere px'en op het net bekijk, heb ik al een scherpe prijs.

Al zit ik met die kras op de bil. Daar is al een potentiële koper op afgeknapt...

Zelfs met de herstelkosten zit ik nog lager dan anderen.

Maar misschien ben ik in een goede stemming. Alé 2299 vanaf nu !

Of course blijf ik vespisten groeten.

One day I'll be one again :-)

Link naar reactie

De kras zal voor sommigen idd een hekel punt zijn op een anders o zo gave scooter. Misschien de kras laten herstellen eerst en dan iets meer vragen ? Mocht ik 2300 euro uitgeven (wat een goeie prijs is trouwens), heb ik toch ook liever eentje zonder kras.

Herstellen kost idd de wereld niet, maar als versgebakken Vespist die dergelijke 'nieuwe' Vespa koopt, heb je geen zin om je daarmee bezig te houden... begrijpbaar.

Link naar reactie

volg deze topic al een paar dagen en ben dan ook zo vrij om mijn bedenkingen te posten, allereerst, iedereen heeft het hier over een scherpe prijs, ik vind van niet, een nieuwe kost om en bij de 3000 euro, bij een verdeler in tienen gaven ze me korting van 10 procent wat wil zeggen dat je er nieuw éénje koopt voor 2700 euro, de verkoper vertelt erbij dat de band achter versleten is, de uitlaatpot geroest is en er blutsen en krassen zijn op één van de billen, dan heb ik zeer snel gekozen, dan ga ik voor een nieuwe, bovendien zijn de foto's mijn inziens niet recent en zijn ze genomen als de vespa nieuw was of zeer weinig had gereden, een zogenaamde ancien die afhaakt zegt misschien al voldoende, ik weet niet, het kan aan mij liggen hoor! maar de prijs is te hoog

de verkoopprijs wordt eveneens gemotiveerd door een vergelijk te maken met andere advertenties op het net, dat vind ik verkeerd, je verkoopt jou vespa en niet die van iemand anders en hoeveel van die overgeprijsde scooters worden er verkocht? ik denk persoonlijk niet veel! toch succes met de verkoop gewenst hoor! maar voor mij mag die hele vespa hype al lang voorbij zijn, groeten janneman

Link naar reactie

Ik leg er zelf nog wel een achterbandje op, geen probleem.

2.300 is ook de vraagprijs. Daar is over te onderhandelen...

Als ik de kras laat herstellen, wil ik er toch graag 2.300 voor.

Ivm geroest potje: als je tien keer in de regen gereden hebt, is dat al volop aan het roesten. Dat is gewoon zo.

Je kan niet én een perfecte vespa willen, blinkend zonder een zweempje van roest én er geen centen voor willen leggen. Voor een nieuwe kiezen kan ik idd begrijpen. Maar dat scheelt toch vlug 400-500 euro, als je al zo'n korting kan bedingen, want dat doen ze ook niet overal. 8.000 kilometer voor een px is ook niet veel hé.

Soit, ik ben er echt niet op uit om tot de laatste euro te onderhandelen, maar wil wel een eerlijke prijs.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...