Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gts 300 2010 start niet.


Sten1

Aanbevolen berichten

Daarstraks mijn Vespa GTS gaan halen uiteindelijk bij een dealer.

Is nog onder garantie dus het zal wel opgelost geraken.

Eenmaal thuis wil het niet meer starten. Starter slaat zelf niet aan. Hoor de soms de benzinepomp aanslaan en soms weer niet.

Jullie enig idee wat het zou kunnen zijn

Met koude motor wil het ook niet meer lukken. 

Alvast bedankt

Link naar reactie
58 minuten geleden, Pilaf zei:

Is het de rode knop niet dan rondje accu en zekeringen doen. Instructies staan in het boekje wat bij Uw GTS is geleverd.

Anders hier op pdf: https://manuals.wotmeworry.org.uk/Vespa/

Is dat het niet dan mag de dealer het oplossen en zou ik als ik U was er niet teveel aan prutsen onder de garantie.

Thanks, ze komen volgende week de Vespa al halen, wel jammer dat het nu moet gebeuren dat je recht van dealer naar huis rijdt en dan niet meer start.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 27/11/2021 om 14:03, Sten1 zei:

Daarstraks mijn Vespa GTS gaan halen uiteindelijk bij een dealer.

Is nog onder garantie dus het zal wel opgelost geraken.

Eenmaal thuis wil het niet meer starten. Starter slaat zelf niet aan. Hoor de soms de benzinepomp aanslaan en soms weer niet.

Jullie enig idee wat het zou kunnen zijn

Met koude motor wil het ook niet meer lukken. 

Alvast bedankt

Heb ik wel eens gehad na het tanken de buddy was toen bij het omhoog klappen tegen een schakelaar gekomen waardoor ie niet meer wilde startte na op alle knopjes gedrukt te hebben ontdekte ik het euvel is me daarna niet  meer overkomen. hopelijk is het bij jou ook zo simpel. een vriend van me had het ook zoiets en vroeg wil jij eens kijken ik kwam en hij startte meteen hij heel verbaasd wat heb je gedaan niks alleen hendel ingeknepen en op de knop gedrukt Oh dat was ie even vergeten omdat ie vaker op andere motoren rijd en dan hoeft dat niet.

Link naar reactie
20 minuten geleden, motorhan zei:

Heb ik wel eens gehad na het tanken de buddy was toen bij het omhoog klappen tegen een schakelaar gekomen waardoor ie niet meer wilde startte na op alle knopjes gedrukt te hebben ontdekte ik het euvel is me daarna niet  meer overkomen. hopelijk is het bij jou ook zo simpel. een vriend van me had het ook zoiets en vroeg wil jij eens kijken ik kwam en hij startte meteen hij heel verbaasd wat heb je gedaan niks alleen hendel ingeknepen en op de knop gedrukt Oh dat was ie even vergeten omdat ie vaker op andere motoren rijd en dan hoeft dat niet.

Nee spijtig genoeg is het niet zo simpel opgelost. 

De dealer is de Vespa al komen halen. Gr

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...