Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125cc


janvangent

Aanbevolen berichten

Zonder papieren is wel een beetje een probleem.

Ben je zeker van de herkomst van de scooter?

Wil de huidige eigenaar een attest van verlies van documenten aanvragen/meeleveren?

Anders is het mogelijk gewoon een Scooter voor onderdelen en dat heeft wel eeneffect op de prijs...

  • Like 1
Link naar reactie
12 uur geleden, janvangent zei:

Wat geef ik daarvoor?

Zo weinig mogelijk! 🙂

Link naar reactie
14 hours ago, janvangent said:

🤗

Ik weet een vespa px 125cc staan. Donkerblauw. Staat buiten, degelijke staat, wel zonder papieren. Wat geef ik daarvoor?

beetej moeilijk te beantwoorden zonder gedetailleerde foto's en/of beschrijving:

 

*Originele PX van 1983 of nieuw model met schijfrem

*gerestaureerd/herspoten of origineel met gaten in de vloer geroest

*motor gereviseerd of 15 jaar geleden vastgelopen en geparkeerd zonder cilinderkop

*...

Link naar reactie
2 uur geleden, Speedracer zei:

Zonder papieren is wel een beetje een probleem.

Ben je zeker van de herkomst van de scooter?

Wil de huidige eigenaar een attest van verlies van documenten aanvragen/meeleveren?

Anders is het mogelijk gewoon een Scooter voor onderdelen en dat heeft wel eeneffect op de prijs...

Merci Speedracer, dat wou ik horen. Het zal dus voor stukken zijn. Greetz. 

Link naar reactie

zonder papieren, zelfs met attest van verlies van documenten, nog steeds kans op zever bij DIV trouwens. Ik ga daar straks een topic over maken, want zit met zo een PX200

Kortom, als er geen papieren bij zitten, heb je een groot argument om de prijs laag te houden of om de deal af te laten hangen van het in orde komen van de inschrijving. Overigens heb ik me laten vertellen dat het vanaf 2022 lastiger wordt, vraag me niet waarom.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...