Ga naar inhoud
Vespaforum.be

timing afstellen in friesland


Bozeman

Aanbevolen berichten

Probeer eens bij Vespa Club Groningen, misschien heeft daar iemand tijd.

Je bent wel rijkelijk laat met deze actie, grote kans dat niet alleen je timing nog niet 100% is aan je blok.

Dus wellicht keuring afblazen, totdat de Vespa echt goed functioneert.

Link naar reactie

Bedankt voor de opbouwende kritiek op basis van aanname’s, blok heeft revisie gehad en was goed afgesteld. Ik heb een aantal km’s erop gemaakt en alles is naar wens. Alleen de timing is wat verlopen.

Alles is vervangen revisie/restauratie en zo goed als nieuw, dus moest het 1 en ander afgesteld worden. Scooter is helemaal klaar voor keuring op de timing na. Wil dus niet zeggen dat hij niet rijd, of start. Hij wil alleen niet starten met kickstart as hij warm is. Een klein stukje drukken is voldoende om hem toch aan de praat te krijgen.

Het is dus het puntje op de I, niet het drama wat je schets.

 

Wat ik niet verwacht is dat sip er meer als een maand over doet om wat voorraad shit te verzenden.

Link naar reactie

even elders een gradenmeter en een stroboscoop regelen en probleem is opgelost lijkt me toch? Dat zijn (naast de vliegwieltrekker een een setje schroevendraaiers) de enige zaken die je nodig hebt.

Link naar reactie
49 minuten geleden, Frederik9111 zei:

Je hebt je nickname niet toevallig gekozen. 🙂 

Valt allemaal best mee, ben alleen niet van het posten op dit forum. Zie te vaak wat achterbakse reacties 😜

 

De spullen lenen en uitprinten is wat ik ook al had bedacht. Ik had alleen goede hoop dat ik het binnen 2 weken wel in huis zou hebben.

De vliegwiel trekker mis ik dan nog, maar ik wou graag die ook (mochten de schroeven achter het vliegwiel los zitten, er is immers een reden dat hij verlopen is)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...