Ga naar inhoud
Vespaforum.be

bil(len) in o-lack. gs 150 (1-4)


sprima

Aanbevolen berichten

Iemand toevallig een bil voor de motorzijde in O-lack liggen die hij wil verkopen? Ik kan eventueel ook wisselen met 1 die opnieuw gespoten is in de juiste kleur. 

Ze steekt me toch wat te hard af tegen de 0-lack zijde en zou dus liever een originele hebben. 

Alvast bedankt!!

Mvg, Stijn.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ooit was ik ook op zoek naar een bil kant  greedschapsbak voor mijn V32 heeft ongeveer 3 jaar geduurd en via GSF gevonden.

Ik zou zeggen plaats uw vraag daar ook eens 😉 ook zijn er verschillende Facebook groepen waar je deze vraag kan stellen, hierdoor ga je een internationaal publiek aanspreken en vergroot je volgens mij uw kansen. 
hou er wel rekening mee dat je daar wel een iets groter budget zal moeten voorzien dan voor bvb PX of sprint billen 

grtz sidvespa 

Link naar reactie

T probleem is dat de duitse billen met gaatjes zijn voor die sierlijsten.. er staan er trouwens te koop in Duitsland, op kleinanzagen.. Dus k wou eerst hier eens proberen..  Hopelijk binnenkort weer wat meer beurzen waardoor de kans stijgt. T is niet dat ik zonder moet rijden dus das al ok..

Toch merci voor de tip!! en tot binnenkort! ;) 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...