Ga naar inhoud
Vespaforum.be

even voorstellen


robato28

Aanbevolen berichten

Beste Vespa rijders, mijn naam is Robert, ben 56 jaren oud en in het bezit van een Fiat Panda uit 2012 en een BMW R1200 GS LC Rallye uit 2018. Aan mijn keuze van auto is misschien wel te zien dat de tweewielers mijn voorkeur hebben, wat heet, 33 jaar rijd ik al motor waar ik mij autorijbewijs pas sinds 7 jaar bezit. Ben al jaren latent op zoek naar een Vespa scooter maar nu lijkt het er toch op dat het er van zou kunnen komen. Ga volgende week kijken bij een Vespa PX200E uit 1991 in Alkmaar bij HVscooters. Op mijn 15e werd ik getroffen door de schoonheid van de Vespa toen ik in Italië alle jeugd zag rondsnorren op deze scooters. Nooit kwam het ervan maar wie weet, misschien nu wel. Hoop hier vele vragen te kunnen stellen 😊

aangepast door robato28
  • Like 1
Link naar reactie
22 uur geleden, robato28 zei:

Doel je op mijn leeftijd of op het feit dat de tweetakt in deze tijd waarschijnlijk geen lang leven meer beschoren zal zijn? 😄

De kans is groot dat hij er op doelt dat je op 56 jaar nog moet gaan leren rijden op een motorvoertuig met te kleine wielen en slechte remmen de "resterende tijd" dramatisch ingekort zou kunnen worden.🤣

  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...