Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML 4T 200cc in een Motovespa 150cc


SSimons160GS

Aanbevolen berichten

Een 4takt motorblok is groter in volume dan een 2takt motorblok. Er zal inderdaad veel slijp- en laswerk aan vooraf gaan. Is het 4T blokje handgeschakeld of een automaat want dat is ook een wereld van verschil?

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Als de LML 4 takt 200c dezelfde grote is als een 2 takt LML blok dan zal het wel passen! Ik heb zelf ook een 200c motor onder mijn Motovespa van 64 maar dit is wel een px 200 blok op 2 takt! Dus met andere woorden als het 4 takt blok even groot is als het 2 takt blok dan zou dit moeten kunnen!

Link naar reactie

Neen, lukt niet. Een 4takt LML-blok hangt deels aan een buizenframe. Tenzij je een halve scooter wegslijpt en plaats maakt voor de carbu en gigantische luchtfilter, en vervangt door een LML 4T-achterkant gaat het niet lukken. 

image.png.3a24b6dff85a3b82b45bbda5950785da.png

aangepast door Frederik9111
  • Wow 1
Link naar reactie
  • dave wijzigde de titel naar LML 4T 200cc in een Motovespa 150cc

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...