Jump to content
Vespaforum.be

LML 4T 200cc in een Motovespa 150cc


SSimons160GS

Recommended Posts

Een 4takt motorblok is groter in volume dan een 2takt motorblok. Er zal inderdaad veel slijp- en laswerk aan vooraf gaan. Is het 4T blokje handgeschakeld of een automaat want dat is ook een wereld van verschil?

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Als de LML 4 takt 200c dezelfde grote is als een 2 takt LML blok dan zal het wel passen! Ik heb zelf ook een 200c motor onder mijn Motovespa van 64 maar dit is wel een px 200 blok op 2 takt! Dus met andere woorden als het 4 takt blok even groot is als het 2 takt blok dan zou dit moeten kunnen!

Link to comment

Neen, lukt niet. Een 4takt LML-blok hangt deels aan een buizenframe. Tenzij je een halve scooter wegslijpt en plaats maakt voor de carbu en gigantische luchtfilter, en vervangt door een LML 4T-achterkant gaat het niet lukken. 

image.png.3a24b6dff85a3b82b45bbda5950785da.png

Edited by Frederik9111
  • Wow 1
Link to comment
  • dave changed the title to LML 4T 200cc in een Motovespa 150cc

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...