Jump to content
Vespaforum.be

LML 4T 200cc in een Motovespa 150cc


SSimons160GS

Recommended Posts

Een 4takt motorblok is groter in volume dan een 2takt motorblok. Er zal inderdaad veel slijp- en laswerk aan vooraf gaan. Is het 4T blokje handgeschakeld of een automaat want dat is ook een wereld van verschil?

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Als de LML 4 takt 200c dezelfde grote is als een 2 takt LML blok dan zal het wel passen! Ik heb zelf ook een 200c motor onder mijn Motovespa van 64 maar dit is wel een px 200 blok op 2 takt! Dus met andere woorden als het 4 takt blok even groot is als het 2 takt blok dan zou dit moeten kunnen!

Link to comment

Neen, lukt niet. Een 4takt LML-blok hangt deels aan een buizenframe. Tenzij je een halve scooter wegslijpt en plaats maakt voor de carbu en gigantische luchtfilter, en vervangt door een LML 4T-achterkant gaat het niet lukken. 

image.png.3a24b6dff85a3b82b45bbda5950785da.png

Edited by Frederik9111
  • Wow 1
Link to comment
  • dave changed the title to LML 4T 200cc in een Motovespa 150cc

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...