sidvespa Geplaatst: 3 oktober 2021 Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 Goed , alles begon dus met een olie lekje, vespa had een paar jaar stil gestaan( niet ideaal ) maar dus gekocht en 1 jaar mee gereden en begon te lekken , omdat er ook een heel gedoe is met de ethanol in de nieuwe benzine en ik door het vuil op de motor de lek niet kon traceren maar besloten om een revisie uit te voeren , dus gedaan , nieuwe lagers , pakkingen , Borages , primaire veren , schakelkruis ,koppeling , enz Nu het probleem hij lekt nog ,1 voordeel nu kan ik wel zien van waar , dus tussen motor en carbubox , pakking er tussen is origineel piaggio pakking , iemand tips van betere pakking ? Plaatsen 2 pakkingen ? Andere suggesties ? alvast bedankt sidvespa PS mocht er iemand een goedkope et2 te koop hebben heb ik mogelijke interesse , dochter heeft donderdag de hare Pere Total gereden , gelukkig enkel maar schade aan de vespa en heeft zij zelf buiten wat spierpijn , een beetje angst er niets aan overgehouden. Link naar reactie
Wilby Geplaatst: 3 oktober 2021 Delen Geplaatst: 3 oktober 2021 Carbu box op een glazen plaat met fijn schuurpapier of nog beter rodeerpasta ertussen en schuren totdat de bodem vlak is, idem met de carburator. De meeste staan krom en krijg je niet dicht met een pakking. 1 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen