Ga naar inhoud
Vespaforum.be

engine swap gt 200 in gts 125


Danny.eykens

Aanbevolen berichten

Dat het niet mag, klopt !    maar of het kan is mijn  vraag. 

als ik alles van motorstuk loskoppel van een GT200l (ongevalschade voorzijde),  de motor met achterwiel gewoon overzet op een gts 125 (motor stuk )

 Lukt dit plug en play?

 

Rijdt deze dan  als een 200 in kader van een 125 gts  of gaan er zaken dit verhinderen of moeten er zaken aangepast worden.

 

mijn motor heeft een rammelend probleemje en zal open moeten. Ik denk aan krukas.

nu toevallig kan ik beterkoop een accidentje kopen met 200 cc motor dan nieuwe onderdelen te kopen en het werk dat dit vraagt.

Mij lijkt volledig alles loskoppelen, onder de 125 gts en wisselen met de 200cc uitvoering evident te doen  maar ik weet niet of alles  mee overgebouwd is op die manier. 

of geeft dit problemen met de onsteking , sleutel , of...?

Link naar reactie

GT200l motor is Leader-type motor met carbu. GTS125 is Quasar-type motor met ofwel carbu of Injectie. Los van de ophanging die anders is en eventueel de bijkomende Lamba-sensor is er best wat verschil tussen de 2 en ga je moeten contactslot en sleutel herkenning Sting van de oude scooter overbouwen of de start onderbreker zal verhinderen dat je kan starten. Zeker geen plug&play

aangepast door Speedracer
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...