Ga naar inhoud
Vespaforum.be

advies gevraagd bij visueel aanpassen bajaj chetak


filipoostakker

Aanbevolen berichten

gevaarlijk onderwerp ;)

na het in orde zetten van verschillende pk's, px'en en vbb's, eens tijd voor andere tijdsbesteding

heeft er iemand ervaring bij het visueel aanpassen van een chetak naar zijn inspirator - de sprint veloce ?

waar ik advies voor kan gebruiken :

- rubberen tapijten vervangen door originele rails

- installeren van een reservewielhouder in plaats van immense kast 

- alternatief voor de pinkers

- horncover : de metalen sprint neus - moet dit gelast worden en zo ja, kan dit zonder de lak te beschadigen  (heb ook een neus van een P reeks liggen)

- plastieken schakelaars vervangen door metalen (heb ik nog niet, weet iemand welke dit moeten zijn ?)

Alle hulp is welkom

Filip

 

Link naar reactie

Heren,

hartelijk bedank voor jullie reactie.

Op zich moet er toch niets verkeerd zijn aan iets, maar kan het toch anders. Smaken en kleuren, enzoverder.

Het beoogde resultaat bekomen, dat vind ik leuk - zoals iemand anders het leuk vindt om een perfect draaiend blok aan te passen naar zijn smaak.

Laat het ons houden op dat er aan het oorspronkelijke design van de sprint veloce niets verkeerd was en dat het doel hier eigenlijk is wat eraan werd toegevoegd, weer weg te nemen.

Dus mochten er nog mensen zijn die zich hier aan gewaagd hebben, leer ik er graag van.

Link naar reactie

Ik heb ooit een chetak gehad, deze had echter al de metalen neus, niet het plastiek gevaarte.

De knippers heb ik toen vervangen door oude fiets achterlichten en ook treelijsten geplaats idd. 

Maar jeetje wat was dat ding zwaar, veel dikker staal dan een standaard vespa...

achterlichten Website.jpg

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...