Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mooiste Vespa routes binnen België 2021


Cliffson

Aanbevolen berichten

Als nieuwe wesp gebruiker wil ik uiteraard op zoek naar de mooiste routes binnen België. 

Route You routes die ik zeker op de planning plaats 😉 

1. Hoogstraaten - Aardbeiroute

2. Geel - Meulenkesrit

3. Kleine Breugel - Breugelroute

4. Pelt - Molenroute

 

Welke routes en tips bevelen jullie aan?

 

  • Like 2
Link naar reactie

Als het COVID verhaal wat gaat liggen dan kan je weer terug aanpikken met de ritten die de Vespa clubs organiseren. Zij kennen de streek het beste en zorgen ieder jaar voor een leuke rit. Meestal een rit met pijlen zodat je zelf kan kiezen wanneer je eraan wilt beginnen. Meestal is er ook wel wat randanimatie voorzien en een mogelijkheid om iets te consumeren. Altijd leuk om andere Vespa's te zien met gelijkgestemden een babbeltje te hebben. 

Hier de link naar de agenda van dit jaar: https://www.vespaclub.be/calendar-2021.html
Een beetje magertjes ik weet het maar nogmaals... wegens de gekende redenen. 

Verder rij ik met Scenic als navigatie (App op telefoon). Hier kan je een eindbestemming ingeven en dan kiezen voor een "kronkel/bochtige-route". Op die manier ben ik ook al op plaatsen gekomen waar ik anders nooit gekomen was. 

  • Like 1
Link naar reactie

wij maken voor onze trips eerst een route op Routeyou en kiezen dan voor motortoer/mooiste en dan laden we die GPX file in een Beeline Moto GPS.  Meest waanzinnige kleine baantjes met af en toe wat gravel!

 

N

  • Like 2
Link naar reactie
13 uur geleden, Cliffson zei:

Ronin, goede tip van je voor de app. En het klopt wel wat je zegt van de clubs maar ben nog even aan het bekijken welke club het gaat worden. Eerst al eens deelnemen aan evenementen om te bekijken hoe dit allemaal werkt. 

Je hoeft niet bij een club te zijn. De ritten van alle clubs zijn open voor iedereen. Dus ook zonder club. Zeker welkom sowieso! 
 

  • Like 2
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...