Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa sprint 1966


baspa

Aanbevolen berichten

Goedenavond beste leden,

Graag had ik wat extra informatie gehad omtrent mijn vespa sprint 1966.  VLB1T029***

Ik heb deze namelijk geruild voor een oude ducati die ik nog had staan en wou een beetje weten of ik er goed aan heb gedaan. 

De vespa heeft een 177cc pinasco kit en start direct en rijdt super. Enkel inschrijvingsbewijs en geen originele papieren meer. Wat is ongeveer zo de waarde op dit moment?

Alvast bedankt.

20210811_203959.jpg

20210811_204002.jpg

20210811_204008.jpg

Link naar reactie

Van hieruit hoor ik voorlopig geen Curry alarmbelletjes af gaan. Gaat vandaag normaliter voor €3500-4500 van de hand. 

Link naar reactie

ziet er wel netjes uit geen echte curry.

Wel een Rally/ Veloce  headset met sleutel, , en achterlicht van een veloce/rally en geen originele kleur.

Verder alle kenmerken van een Sprint uit 1966 inclusief het oude vierkante logo voorop en de juiste badges en sierstrips. 

Link naar reactie

GTR is dan ook de 125cc evenknie van de Sprint Veloce. 🙂 

Normaliter heeft een Veloce of GTR geen stuurcontact. Rally en TS wel, dacht ik. Mogelijk dichterlijke restoratievrijheid? 

Link naar reactie
22 uur geleden, baspa zei:

Ik heb deze namelijk geruild voor een oude ducati die ik nog had staan en wou een beetje weten of ik er goed aan heb gedaan. 

….Maar eerst ruilen en dan hier op het forum vragen om de waarde van de Vespa?… ben nu ook wel erg benieuwd naar Uw “oude Ducati”.

  • Like 1
Link naar reactie
29 minuten geleden, Pilaf zei:

….Maar eerst ruilen en dan hier op het forum vragen om de waarde van de Vespa?… ben nu ook wel erg benieuwd naar Uw “oude Ducati”.

Een oude ducati monster van een waarde rond de €2000-€2500. Dus sowieso geen slechte deal denk ik ;)

  • Like 2
Link naar reactie
57 minuten geleden, EriX zei:

Een beest van een monster ruilen tegen een slak van een wesp? In mijn gedachtegang is dat the worst deal ever... 😆😉

Was mijn oude. Wou nog een vespake voor wat rond te crossen ;) 

 

aangepast door baspa
Link naar reactie
12 uur geleden, Frederik9111 zei:

GTR is dan ook de 125cc evenknie van de Sprint Veloce. 🙂 

Normaliter heeft een Veloce of GTR geen stuurcontact. Rally en TS wel, dacht ik. Mogelijk dichterlijke restoratievrijheid? 

Ja idd, Veloce, Rally, GTR en TS lijken veel op elkaar. Hebben allemaal alleen geen vierkant logo dacht ik, vandaar dat ik vermoed dat het frame origineel van een sprint is ook omdat de originele badges voor en achter zitten.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...