Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hands-free Bluetooth Communicatie Systeem PIAGGIO


Cliffson

Aanbevolen berichten

Kan er iemand bevestigen of dit systeem samen werkt met de GTS 125cc Supertech van 2020? 
Hier zie je dat het wordt aangeboden in combinatie met een Vespa helm. 
Ik wil met zekerheid weten of ik de gps communicatie kan horen door de speakers en of ik met de passagier kan communiceren als zij de zelfde set gebruikt. 
Eigenlijk zijn er 3 Bluetooth toestellen verbonden met de Supertech; iPhone en 2x hands-free systeem kan dit werken? 
 

p.s. zijn er hier op het forum Supertech eigenaren? 

aangepast door Cliffson
Link naar reactie
4 uur geleden, JoinkeGTS zei:

Ik heb dit systeem. Het werkt in combinatie met mijn iPhone en mijn GPS. Ook onderling kan je communiceren. Geluidskwaliteit kan wel beter.

Zou je het durven aanraden of beter toch voor betere geluidskwaliteit gaan?

Link naar reactie
25 minuten geleden, Cliffson zei:

Zou je het durven aanraden of beter toch voor betere geluidskwaliteit gaan?

Als je het vaak gaat gebruiken zou ik een beter alternatief zoeken. Volume verhogen of verlagen is niet mogelijk via de set. Mijn iPhone staat steeds op maximum wanneer ik deze gebruik. En eens boven de 60 km/u is alles minder duidelijk. Ik gebruik wel oordopjes maar dan nog…

  • Like 1
Link naar reactie
17 uur geleden, JoinkeGTS zei:

Als je het vaak gaat gebruiken zou ik een beter alternatief zoeken. Volume verhogen of verlagen is niet mogelijk via de set. Mijn iPhone staat steeds op maximum wanneer ik deze gebruik. En eens boven de 60 km/u is alles minder duidelijk. Ik gebruik wel oordopjes maar dan nog…

Bedankt voor je eerlijkheid en het delen van je ervaring. 

Iemand die een beter exemplaar kan aanbevelen door zijn eigen ervaring?

 

Link naar reactie

we hebben pas een sena 20s aangekocht. Deze keuze omwille van de mogelijkheid tot 8 gebruikers aan te sluiten en de afstand die de toestellen kunnen overbruggen. Vooral om in groep te rijden is het handig dat je toch een redelijke afstand kan overbruggen. De 10 meter die piaggio opgeeft is niet voldoende, wat dit toestel enkel geschikt maakt om GPS, GSM en bijrijder te connecteren.  Het is maar wat je ermee wil doen... sena 20s is wel een stuk duurder, maar bied dan ook wel mee mogelijkheden. 

  • Like 1
Link naar reactie
23 uur geleden, Andy72 zei:

we hebben pas een sena 20s aangekocht. Deze keuze omwille van de mogelijkheid tot 8 gebruikers aan te sluiten en de afstand die de toestellen kunnen overbruggen. Vooral om in groep te rijden is het handig dat je toch een redelijke afstand kan overbruggen. De 10 meter die piaggio opgeeft is niet voldoende, wat dit toestel enkel geschikt maakt om GPS, GSM en bijrijder te connecteren.  Het is maar wat je ermee wil doen... sena 20s is wel een stuk duurder, maar bied dan ook wel mee mogelijkheden. 

Andy, ga ik verder onderzoeken. De afstand is inderdaad een enorm verschil! Ik laat jullie weten wat het zal worden. 

 

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb de originele Vespa helm in de grijze Supertechkleur waar dit systeem standaard ingebouwd zit. Werkt goed maar het volume mocht idd iets harder. Boven de 80kmh wordt muziek luisteren of de navigatieinstructies horen een probleem. Verder prima. Batterij werkt nog 4u bij continu gebruik (muziek en navi). Op de Supertech kan je het volume regelen met de joystick maar staat steeds op maximum. Ook het geluid even onderbreken kan door een korte druk op de joystick.

 

Link naar reactie

Het volume is echt niet voldoende bij hogere snelheden. Een Jethelm heeft sowieso al veel meer windgeluid en zijn oordopjes geen overbodige luxe. Zoals eerder gemeld zijn er betere systemen maar de vraag is ook hoeveel wil je ervoor betalen… ik gebruik het constant als ik met de Vespa op weg ben en ben er niet ontevreden van maar er is natuurlijk altijd beter…

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...