Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zomerkleding


Cliffson

Aanbevolen berichten

Gezien ik net een Vespa heb zoek ik naar zomer kledij dat geschikt is voor op de vespa te gebruiken. Een iets Urban, casual look bevalt me wel. 

Zijn er zaken waar ik moet opletten bij de aankoop hiervan?

Kunnen jullie winkels aanbevelen waar voelde showroom aanwezig is met dit type van kledij?  Ben trouwens zelf van uit Mol, maar bereid om een eind te rijden naar een goede motorwinkel. Zomerjas, jeans en snickers moet ik nog hebben. Helm en handschoenen heb ik al in mijn bezit.

 

Link naar reactie
25 minuten geleden, Ronin zei:

Bij RAD in Hasselt hangt er wel wat bij elkaar. https://www.rad.eu/nl/shop/hasselt-herk-de-stad-11

In Duitsland zijn de winkels groter en heb je nog meer keus maar RAD is al niet slecht vind ik. 

Ik ben vandaag bij RAD geweest en alles goed gevonden, moet zeggen wat een wereld van verschil in service en aanbod. 

  • Like 1
Link naar reactie
Op 6/8/2021 om 22:51, Cliffson zei:

Ik ben vandaag bij RAD geweest en alles goed gevonden, moet zeggen wat een wereld van verschil in service en aanbod. 

Ik ben ook wel tevreden over de winkel. Ik zeg het... Moto Louis of FC Moto in Duitsland is nog een niveau hoger maar RAD doet het al behoorlijk goed vind ik. Mijne jas en broek komen ook vandaar. 

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...