Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Achter Spatlap...


Hansratlook

Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort mijn kentekenplaat vernieuwen door een onbeschadigde en gelijk

ook in een rand van chroom zetten, maar nu zit er een zwart rubberen spatlap op

en dat vind ik eigenlijk best wel een beetje "saai" 😄

Waren er in de jaren 70 - 80 standaard spatlappen die op een Vespa gemonteerd waren

of weet iemand een zaak die verschillende heeft om uit te kiezen?

---

Link naar reactie

Beugels, spatlappen, rubber matten waren allemaal extra’s.

Ik begrijp dat je privacy een groot goed is en dat je facebook, insta, twitter e.a. mijdt maar google of andere goede zoekmachine is “helaas” een must geworden in de zoektocht naar vespa onderdelen. Voor bijzondere en originele onderdelen is dit forum uiteraard wel weer geschikt.

Met cash en de lokale bibliotheek kom je voor vespa onderdelen/informatie tegenwoordig niet ver en ook in deze kan je wederom bij de bekende vespa winkels zoals sip, sck, lavespadue, 10pollici enz. mooie retro spatlappen vinden mits je een paypal of creditcard hebt. De tijd dat je een enveloppe met 7 miljard lire naar Milaan stuurde is al een paar jaar voorbij.

Ook voor je andere vraag krijg ik diverse hits op google bij “haynes vespa px”, zelfs bij amazon verkopen ze dit boek voor nog geen 25eu incl. verzenden. Het is een nuttig boek dus zeker de moeite waard om aan te schaffen.

Als je verder nog artikelen wilt hebben over je Vespa kan je eventueel de “vor” ook nog benaderen (https://vespaoldtimerregister.nl).

  • Like 3
Link naar reactie
52 minuten geleden, Pilaf zei:

Beugels, spatlappen, rubber matten waren allemaal extra’s.

Ik begrijp dat je privacy een groot goed is en dat je facebook, insta, twitter e.a. mijdt maar google of andere goede zoekmachine is “helaas” een must geworden in de zoektocht naar vespa onderdelen. Voor bijzondere en originele onderdelen is dit forum uiteraard wel weer geschikt.

Met cash en de lokale bibliotheek kom je voor vespa onderdelen/informatie tegenwoordig niet ver en ook in deze kan je wederom bij de bekende vespa winkels zoals sip, sck, lavespadue, 10pollici enz. mooie retro spatlappen vinden mits je een paypal of creditcard hebt. De tijd dat je een enveloppe met 7 miljard lire naar Milaan stuurde is al een paar jaar voorbij.

Ook voor je andere vraag krijg ik diverse hits op google bij “haynes vespa px”, zelfs bij amazon verkopen ze dit boek voor nog geen 25eu incl. verzenden. Het is een nuttig boek dus zeker de moeite waard om aan te schaffen.

Als je verder nog artikelen wilt hebben over je Vespa kan je eventueel de “vor” ook nog benaderen (https://vespaoldtimerregister.nl).

Bedankt voor je reactie.

Ik zit zeker wel op Google en zelfs op Instagram om enkele vrienden te volgen, maar zal daar zelf

nooit een foto plaatsen.

Dus een zoekmachine gebruik ik natuurlijk dagelijks wel en ook ben ik, omdat ik helaas geheel aan huis ben

gebonden, genoodzaakt om alle dingen die ik nodig heb via internet te kopen, maar die betaal ik

alleen als het met Ideal kan .... zelfs mijn scooter heb ik geheel op goed vertrouwen via internet

gekocht na het zien van vele foto's en een filmpje en betaald met Ideal !!!!

[  maar even tussendoor...als iedereen vanaf nu zoveel mogelijk alles gewoon cash zou gaan betalen, waren er

ongelooflijk veel minder mensen in de grote schulden 🙄  alleen geld uitgeven wat je in je zak hebt 😎 ]

Dus ik ben zeker zeer  "modern"  en ook zeker op de hoogte van hoe het gaat allemaal.

Mijn vraag was eigenlijk alleen maar of er toen in die tijd bepaalde types spatlappen waren die

veel werden gebruikt...meer niet.

---

  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...