EriX Posted August 4, 2021 Posted August 4, 2021 Sinds een paar weken heb ik opgemerkt dat je nu met je email moet inloggen ipv je gebruikersnaam. Wat me nog het meeste opviel is dat er nu vreemde dingen gebeuren met ranks. Niet dat ik er echt belang aan hecht, maar zag ineens bij mijn profiel "newbie" staan terwijl ik al van 2006 lid ben met ondertussen meer dan +7000 posts. Dan krijg ik hier geregeld meldingen dat ik 1 of andere badge verdient heb als newbie. Strange things... 🤣 7 Badges Earned Rare First Post Making your first post Earned 5 minuten geleden Rare Collaborator Making your 10th post Earned 5 minuten geleden Rare Posting Machine Making your 500th post Earned 5 minuten geleden Rare Week One Done A week since joining Earned 27 juni Rare One Month Later A month since joining Earned 27 juni Rare One Year In A year since joining Earned 27 juni Rare Very Popular Got 100 reactions Earned 25 juni 1
dave Posted August 4, 2021 Posted August 4, 2021 hehehe, ik zal er vandaag is naar zien, heeft te maken met een update 1
nero Posted August 4, 2021 Posted August 4, 2021 Once a newbie, always a newbie! 😂 Groetjes, nero. 2
dave Posted August 9, 2021 Posted August 9, 2021 @Cult, ik heb het email adres van je account veranderd van pandora.be naar telenet.be, normaal kan je dan zo een paswoord aanvragen moest het nog nodig zijn...
Cult Posted August 11, 2021 Posted August 11, 2021 Op 9/8/2021 om 22:22, dave zei: @Cult, ik heb het email adres van je account veranderd van pandora.be naar telenet.be, normaal kan je dan zo een paswoord aanvragen moest het nog nodig zijn... amai was ik hier al zo lang lid dat ik nog een pandora email had ? Â OK ik check het even.. bedankt al !! en gelukt !! dank je wel !
Recommended Posts