Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


Cliffson

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Cliff Schampaert en ben op zoek naar verdere informatie en know how voor de aankoop te bepalen van een nieuwe Vespa 125cc. Momenteel gaat mijn voorkeur en liefde naar de Vespa GTS super sport 125cc. Ik beschik momenteel over een rijbewijs B waardoor ik binnen België met een 125cc mag rijden. De planning is om hier dan ook mee te beginnen en te bekijken of het iets kan worden. 

Momenteel hebben we een JTC Gelato 50cc aangekocht wegens een koopje van een kennis. Zo kan de vrouw wat ervaring opdoen om met een scooter te rijden en te ervaren welke sfeer dit kan meebrengen. We gaan in onze directe omgeving samen wat gaan toeren om de sfeer al wat op te snuiven.  

Zelf heb ik mijn jongere jaren met diverse 50cc bromfietsen gereden en zelfs enkele jaren cross gereden met motoren tot 500cc. Nu de liefde is nooit echt over gegaan en heb dit altijd graag gedaan en de droom was ooit een motor te kopen maar bewust uitgesteld. Nu zijn we dus zover om rustig te kunnen rondtoeren en te kunnen genieten van het ontspannend gevoel op de motor/ scooter. 

Als alles naar wens is en ik terug wat ervaring heb opgedaan met een scooter is het de bedoeling om verder door te gaan voor een rijbewijs A zodat er geen grenzen meer zullen zijn en we ook over de grens kunnen rijden. 

Vespa-GTS-SuperSport-125-op-bestelling-10.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Welkom Cliff...als je voorkeur en liefde naar een "GTS 125 SS" gaat...dan moet je die ook aankopen...de "Gelato" zal je nooit meer missen ;)

Maar profiteer nog maar een tijd van je "Gelato 🍡"...want hoe langer je er mee gaat rijden...hoe meer je een "GTS" op prijs gaat stellen ^_^ 

 

0f7a4753cc198efa768d53b64c806c73.jpg

Link naar reactie

Klinkt goed wat je daar aanhaalde volgende zomer zeker een Vespa in huis halen. Lever termijn is drie maand dus dan is het winter. Februari 2022 wordt hij besteld en hebben we hopelijk een betere zomer die Corona vrij is.

 

  • Like 1
Link naar reactie

...Corona is een virus dat spijtig genoeg nooit zal weggaan omdat het voortdurend "een andere vorm" aanneemt...maar dat belet niet om Vespa te rijden ;)

Ik vrees ervoor dat "het huidige leven" nooit meer zal worden zoals voorheen...maar mits "wat aanpassingen" zullen we ons er wel doorheen slaan :)

 

Link naar reactie

Ook namens mij....welkom  Cliff...

@  Vespaciao

Niet zo negatief doen hoor....dat virus wordt straks een heel   "gewoon"  griep-virus  waar

veel mensen, waaronder ik, nu ook al elk jaar voor worden ingeënt.

Dus geen paniek en ga weer genieten..😉

---

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...