Ga naar inhoud
Vespaforum.be

scooterrit Gent - MORGEN ZATERDAG 16/9 ?


pascal

Aanbevolen berichten

Een beetje kort op voorhand, maar aangezien er in Gent wat Vespisten uit Den Haag logeren en die mensen graag meer willen doen dan enkel in 't stad rondrijden ...

Is er iemand die zin heeft om morgennamiddag (zaterdag 16/9) een ritje te doen rond Gent ?

Ik dacht zelf aan richting Oostakker, Puyenbroeck, ... (quasi idem aan rondrit VCG deze zomer).

Ik zal het tijdstip nog posten als ik onze Noorderburen gesproken heb, maar mijn voorstel is om 13u30-14u aan de Watersportbaan (ter hoogte van de ingang aan de Topsporthal), aangezien ze op de camping aan de Blaarmeersen verblijven.

Terug in Gent tussen 17-18u.

Reageer op dit bericht als je zin en tijd hebt.

Link naar reactie

MEER INFO :

Verzamelen om 13u30 aan de Watersportbaan (ter hoogte van de inkom van de camping, aan de parkeerstroken).

Vertrek : 14u STIPT

Route : via stukje ring rond Gent naar Evergem, daar de veerboot/overzet richting Oostakker en dan via Lochristi enzovoort richting Wachtebeke.

Misschien tot straks !

Link naar reactie

hey pascal

klopt :-) geen extra cilinder nodig gehad ,ondanks dat die nogal rotte DR 112 cilinder steeds meer ging tikken

en ik denk dat door de autoloze zondag in gent gisteren ook de meeste benzine pompen gesloten waren

dat heeft nog wel even een probleem opgeleverd

Maar zoals ik al zei die gentenaren zijn geweldige mensen

ik heb van 2 mensen hulp gehad

van 1 de benzine en van de ander olie (ik was mijn 2 takt mengfles kwijtgeraakt)het was dan wel diesel motorolie 10 W 40 maar dat bracht mij zonder problemen verder naar nederland !!

in nederland is men minder snel geneigd iemand met een klasse B te helpen helaas ,wanner deze met pech of zonder naft staat

maar dat was eigenlijk het enige wat mij deed stoppen

ps:ik zie jou weer met de herfstvakantie ,dan kom ik met de familie naar gent

groetjes philip

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...