Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS 125 (2010) 15k km


Aanbevolen berichten

Beste Murrie,

Deze ziet er wel erg mooi uit.

Alle opties zien er origineel uit.

Er staat klasse B=45 km/u maar het is een 125, dus een van beide info's klopt niet
Het grootste verschil is het dashboard, het plaatje onder de koplamp, en de recente modellen hebben dagrijlichtjes in de voorste pinkers.

Een 2021 heeft ook een USB laad aansluiting mocht je je gsm hiermee willen opladen.

Ik denk ook dat de motor van 2021 ietsje meer kracht heeft

Wat ik niet weet is of deze dezelfde euro klasse heeft als een 2021. momenteel maakt dat voor een scooter nog niets uit, maar dat gaat wel komen.

Vanaf volgend jaar komt er een keuring voor scooters en motoren.

Link naar reactie
29 minutes ago, Murrie said:

Bedankt voor jouw uitgebreide antwoord! Wat zou je hier maximum voor willen geven? 2800 euro lijkt me wat te veel?

Dien ik ergens specifiek op te letten bij het bezichtigen?

 

Alvast bedankt!

algemene staat is belangrijker dan km's. Let op mogelijke roestvorming van de bodemplaat en achter het voorwiel, overgangsnaad beenschild-bodemplaat. Indien veelvuldig gebruik in regenweer (woon werk) kan daar al wat rapper roest zijn tov vrije tijdsgebruik... Krassen en gebruiksschade en de opties bepalen dan een beetje de prijs. Deze is al flink uitgerust (scherm - koffer - valbaren - spoiler voorspatbord) Als je dan bedenkt dat een 125 voor een heel breed publiek interessant is lijkt me dit een correcte vraagprijs, het is aan jou om te onderhandelen. (al zie ik precies wat krassen, dat is moeilijk op foto's te beoordelen) Je kan niet vergelijken met een nieuwe... de prijs met deze uitrusting zal dan ook x2 zijn.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...