Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bij Welke Topic Hoort Mijn Vespa?


Hansratlook

Aanbevolen berichten

P forum... als je daar de LML's ook bijzet, heb je een overlapping van 40 jaar... wat natuurlijk de vele jongere vespa's verklaart. Welkom op het forum. 😉

Link naar reactie
2 uur geleden, Andy72 zei:

P forum... als je daar de LML's ook bijzet, heb je een overlapping van 40 jaar... wat natuurlijk de vele jongere vespa's verklaart. Welkom op het forum. 😉

Bedankt voor je reactie [ ik had mij al voorgesteld op het forum hoor 😉 ]

Ik vind het een beetje  "jammer", want een type wat is gemaakt vanaf 1978  tot 1983 [ als ik het goed heb ]  hoort

toch meer bij de  "oldies" dan bij de moderne scooters?

---

Link naar reactie

de P-reeks is gemaakt van 1977 tot 2016...

de forum opdeling gaat eerder over algemene technische kenmerken dan harde data. Zo zal bvb de techniek van een Vespa ET2 van 1996 weinig overeenkomen met een PX van 2015...

en een P is iets tussen een oldie en een modernere scooter, met genoeg kleine updates en kloons om z'n eigen forum te hebben

Link naar reactie
2 uur geleden, dave zei:

de P-reeks is gemaakt van 1977 tot 2016...

de forum opdeling gaat eerder over algemene technische kenmerken dan harde data. Zo zal bvb de techniek van een Vespa ET2 van 1996 weinig overeenkomen met een PX van 2015...

en een P is iets tussen een oldie en een modernere scooter, met genoeg kleine updates en kloons om z'n eigen forum te hebben

Oké...jullie zullen er wel over hebben nagedacht, maar als nieuweling vond ik het

een beetje  "raar " .

En corrigeer mij als ik het fout heb, maar er wordt ook geen verschil gemaakt

in topics tussen motoren en bromfietsen ?

---

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...