Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rit vd haagse vespa club naar gent


pascal

Aanbevolen berichten

Vraagje : is er een rondrit gepland met onze Noorderburen die vanaf morgenavond (vrijdag) tot en met zondag in Gent zitten ?

Ik meen begrepen te hebben dat er geen echte meeting doorgaat met VCG omdat aanwezigheid op een trouw gevraagd is op zaterdag.

Waar gaat de trouw door (buurt van Gent) ? Misschien is het een optie om ook de Nederlanders naar de trouw te laten afkomen met de Vespa's ? Of zijn enkel genodigden welkom ?

Indien dat geen optie is heb ik me beschikbaar gehouden om de Hagenezen zaterdagnamiddag even op sleeptouw te nemen richting Wachtebeke of iets dergelijks, eventueel met de overzet naar Langerbrugge, maar aangezien Kwinten daar toch iets beter zijn baan kent misschien handig dat ik niet als enige gids speel ?

Pascal

Link naar reactie

hallo,

het is een beetje lastig omdat het samen valt met de meeting in luik

maar misschien toch voor de mensen die niet naar luik gaan

en in de buurt van gent zijn

om met ons samen door gent en omgeving te gaan rijden

wij gaan morgen ochtend rijden

en dan zullen wij vrijdag avond ergens in gent een pintje gaan pakken

dan vervolgens lijkt het ons heel leuk om met een aantal belgische vespa vrienden

door gent te gaan rijden

dan hebben we het over zaterdag 16 sept 2006 ;-)

en we verblijven op de camping in gent :Blaarmeersen

mocht je contact op willen nemen dan kun je mij bereiken op 00 31 6 51386979

groetjes Philip

voor meer info :

http://forum.haagsevespaclub.nl/viewtopic.php?t=1812

Link naar reactie

Sorry maar de Haagse Vespa club had ons dit al laten weten maar in feite net iets te laat. Doordat een van ons leden trouwt en we met ne hele hoop daar naar toe moeten en de Haagse Vespa Club hun weekend niet konden verleggen konden we niks doen. Maar in het vervolg als er iemand zo iets inricht laat het ons ver genoeg op voorhand weten dan zijn we altijd bereid om er een geslaagt weekend van te maken we hebben ideeen zat.

Groeten Mister T

Pascal ik heb je tel nummer hier nog liggen mocht ik toch nog ergens een gaatje zien deze avond of morgen of misschien zelfs een klein ritje kunnen versieren laat ik iets weten en dan spreken we wel iets af.

Link naar reactie

volgend jaar sept komen we zeker weer ,

dit is onze eerste ;-)keer

maar gent gaat zeker goed bevallen ,om als vaste rit aan te houden

wie weet tot vanavond /morgen

groetjes philip

---------------------------------------------------------------------------------

@:pascal heel erg bedankt voor de gezellige rit en ook voor je tijd

je bent een hele toffe gast !!

die andere scooterist met die lichtblauwe PK met mod acc.

daarvan ben ik de naam kwijt ,maar ook jij bedankt voor die gezellige rit !!

(dat was Homer )

en zeker tot volgend jaar !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...