TimBo Posted July 6, 2021 Posted July 6, 2021 Graag had ik mijn Vespa verkocht aangezien ik er zelden tot niet mee rijd. Het is een PX 80 van 1994 met zeer veel opties en accessoires. De cilinder is vervangen door de DR135. Grotere sproeier ( weet niet juist welke aangezien het al jaren geleden is). Uitlaat is een simonini. In de teller is de naald van de brandstofmeter afgebroken maar er is nog altijd een lampje als het tijd is om te tanken. En natuurlijk zijn er ook gebruikssporen aanwezig. Enkele opties: -Slijkweerder vooraan verwijderd voor Carbon model. -Stuurgewichtjes -Valbescherming rondom -Spiegels op crashbars gemonteerd. - Carbon afdekkingen motorgedeelte - LED achterlichten - Schuine staanderd -Mengsmering uitgeschakeld dus rijdt op Melange - Verstelbare vering SIP -Etc Nu weet ik niet goed wat ik kan vragen en kon mij geen betere plaats indenken dan hier op het forum. Je mag bij interesse natuurlijk ook een bod doen. Mvg
TimBo Posted August 8, 2021 Author Posted August 8, 2021 Dat was net waarvoor ik dit topic gestart heb. Ik heb eigenlijk geen idee. Natuurlijk zoveel als mogelijk 😁. Ik had gehoopt rond de €2000 maar doe een bod en misschien ga ik akkoord. 1
Cult Posted June 19, 2023 Posted June 19, 2023 toevallig deze topic teruggevonden.. inmiddels verkocht zeker?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now