Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sleutel wordt niet meer herkend


Andy72

Aanbevolen berichten

Na veel regen wou een van de vespa's niet meer starten. De bougie gecheckt en deze wou géén vonk leveren, bougie uitwisselen met deze van een andere vespa wees uit dat het zeker niet aan de bougie lag. Uiteindelijk de vespa moeten  depaneren, thuisgekomen toch eens gecheckt met de master sleutel en daar startte hij wel mee. Daarna ook terug met de gewone sleutel. Nog ooit iemand meegemaakt dat de gewone sleutel niet meer herkend wordt??

Link naar reactie

Is er niemand die ooit de vespa niet meer gestart kreeg na een fikse regenbui? Achteraf leek het mij dat de sleutel niet herkend werd omwille van vocht? Het ging hier om een GTV type...

 

Link naar reactie

Heb wel andere klachten gehad na een fikse regenbui, er kan tenslotte gewoon regenwater naar binnen bij de radiator en claxon. Je kan je neus eens loshalen en kijken of je waterschade (corrosie op contacten) ziet. Ik heb zelf de inlaat (claxon) dicht gemaakt met transparant rubber om te voorkomen dat er via die weg regenwater achter de kappen komt (mijn stebel naultilus zit daarachter en die vindt water ook niet lekker).

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...