Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pijn aan mijn kont


Bowyer

Aanbevolen berichten

Hoi , Ik heb bij het opknappen van mijn px ook het zadel vervangen (Buddyseat).

Het is een exemplaar met lekker stevig schuim en een kunststof bodemplaat/

Nu krijg ik na een tweetal uren aaneengesloten sturen pijn aan mijn stuitje of in ieder geval in dat gebied.

In weze is dat niet war je echt op zit. Dus de vraag is dan of dat bij dit soort zadels vaker voorkomt of dat het aan mij ligt.

En dan natuurlijk, als het aan het zadel ligt wat is dan de betere (beste) optie?

zo is een rit rijden echt niet grappig.

Link naar reactie
9 uur geleden, nero zei:

De zadels met veren zijn volgens mij nog altijd de beste. 

Groetjes, nero. 

Mijn ervaring is dat als je wat langer bent ook die pijn gaan doen aangezien je dan niet op de veren zit maar op het harde middenstuk... herinnert me er aan nog eens met mijn andere zadel te testrijden... of ik er op pas (is zo'n yankee geval) en anders een extra laag yogamat in het zadel stoppen. 

Link naar reactie

https://www.nr1motor.nl/sw-motech-airhawk-zadelkussen-a72e07.html?gclid=Cj0KCQjw5auGBhDEARIsAFyNm9FCcUAOy7HopdcGcLlegjAo_P0ANIi7_ostk_C4BXD3pjHGawVuLh0aAkS-EALw_wcB

 

Airhawk zadelkussen is ideaal voor honderden km zonder pijn.  BBeen een stevige ruglijder ook en hiermee alles top!

Link naar reactie
Op 15/6/2021 om 23:20, Bowyer zei:

Nu krijg ik na een tweetal uren aaneengesloten sturen pijn aan mijn stuitje of in ieder geval in dat gebied.

Ooit al es de Alp Days gedaan in het gezelschap van Gaylordz Scooter Club Antwerpen?

Dan heb je al na 10 minuten pijn in dat gebied...! ☝️ 😬

  • Wow 1
  • Haha 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...