Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Project V52 full movie


Filientje!

Aanbevolen berichten

Voor de echte liefhebbers (!) en wideframe tuning... start "oktober 2020 tot nu project"..... Met dank aan Udo Underle, wat een (ziekelijk maniakale) perfectionist😍... als "zeer goed" nog net "ietsiepietsie" beter kan!!!!! Helemaal op het einde enkele leuke "final" shots!

 

aangepast door Filientje!
  • Like 12
  • Wow 3
Link naar reactie
2 uur geleden, Filientje! zei:

Denk je eraan om eens de anders "eeuwige posts" over een restauratie samen te voegen... krijg je 5 "leuks"... 🙄 Een kaakslag voor zoveel inzet! Verkeerd ingeschat blijkbaar?!

Filientje, door het mooie weer misschien wat minder mensen actief… mooi project.

  • Like 1
Link naar reactie
22 uur geleden, Filientje! zei:

Denk je eraan om eens de anders "eeuwige posts" over een restauratie samen te voegen... krijg je 5 "leuks"... 🙄 Een kaakslag voor zoveel inzet! Verkeerd ingeschat blijkbaar?!

We zijn al onze 'likes' bij Udo Enderle gaan zetten 😂  Nee, even serieus: een betere basis wideframe had je wellicht niet kunnen vinden en mechanieker ook niet naast Bollag en Nagy.... Dus euh, knappe scooter en goed gedaan!

  • Like 2
Link naar reactie

Wat een prachtige Vespa en project! Dit is een droom-project voor sommigen! 🙌 

Hier komt ie dan... 😁
De detail revisie en info van de motor (prachtig geluid!), de grote lichtbundel en toch op 6V(?), het wiel in het midden, de chronometers, de spiegel, de geplakte rubber onder de benzinetank, de opgerolde tas vanachter,  de cupcakes bakvormen voor de schroeven, de zelfgemaakte remblokken(?), de zelfgemaakte schokdemper rubbers, de nieuwe kabelbaum, de temp op 2:15 en het waarom, de wideframe motor-steun, de compressie-test (hoe en met wat), het schakelen bij 6:15 en het remlicht hebben mijn grote interesse gewekt en vragen om wat meer informatie 😅

Ik denk dat ik eens ga zoeken in uw profielgeschiedenis naar antwoorden 😅😁

Nogmaals... Chapeau! Ik hoop ze ooit eens in het echt te mogen tegen komen. 



 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...