Ga naar inhoud
Vespaforum.be

goede (web) shop gezocht voor onderdelen klassieke vespa (150 GL 1961)


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar webshops of websites die een uitgebreid assortiment onderdelen hebben voor klassieke vespa's.

Sip, Maskes etc heb ik al in mijn favorieten lijst staan en bestel ik ook al. Wat mij opviel dat ze een deels overlappend, maar ook afwijkend assortiment hebben.

Als kleine dingen bestel moet ik soms voor een paar euro bij de een en een paar euro bij de ander bestellen. Kortom ik zoek shops die eigenlijk "alles" hebben.

 

René

Link naar reactie

Het is vaak een beetje shoppen tussen alle bekende shops, zeker omdat de een soms geen voorraad heeft en de andere wel. In Italië zijn ook goede winkels met een groot assortiment. Zo heb ik voor mijn GL van de winter (mede op aanraden vanwege de scherpe prijzen) bijna alles via 10pollici, emporio dello scooter en officinatonazzo gekocht. Deze Italiaanse winkels voeren de bekende merken als Pinasco, Malossi, FA Italia e.a. maar ook pascoli, bgm en sip dus dan kan je de order weer bundelen. De verzendkosten zijn hoger dan van sip en sck maar ze hebben vaak wel 10% korting acties als je in de mailing zit.

Een beetje zoeken naar onderdelen heeft ook zo zijn charmes en je komt vaak ook weer andere oja onderdelen tegen.

(Je krijgt krijgt anders ook zo’n supermarkt gevoel...gooi maar in het karretje en wegwezen. 😉)

  • Like 4
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...