Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aapje gezocht


Aanbevolen berichten

https://www.molto-bene.com

Hier heb ik die van mij gekocht. Ik heb een oude blauwe TL4T. Start, stopt en rijdt perfect.
Hij krijgt geregeld een nieuwe lading binnen. Het duurt altijd even voordat de nieuwe lading op de website staan. (Ook te vinden op 2de hands.be trouwens). Toen ik zoekende was kreeg ik de foto's die on-line gingen komen al op voorhand doorgestuurd zodat ik al als eerste kon zien als er iets voor mij tussen zat.

Papieren regelen is 2 keer niets! Hier heb ik laatst nog een heel uitgebreide post over gedaan. Deze vind je hier: Klik Hier

Momenteel heeft hij een prachtige oranje TL2T te koop. Ik ben daar een beetje op aan het hangen maar mijn vrouw praat al een paar dagen niet meer tegen mij 😁 Dus ik vrees dat het niets wordt. 😬

Succ6 met de zoektocht. Ik heb mijn Vespa's heel graag maar de Ape is toch iets ... ik bedoel 🥰
Ik ga er sebiet koffie mee drinken in ons clublokaal. Mijn zoontje van 2 jaar wordt helemaal zot als die hem nog maar ziet staan. Ritje naar de schaapjes iets verder op de knie is 😍 

IMG_2141.jpg.bb8ec5ea7da64b6b21a10dc13bca60b9.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

 

Hey Ronin, die oranje is fantastisch inderdaad of die blauwgroene TL6T.

Bedankt voor de info. Ik heb Daniël van Molto bene proberen aan de lijn te krijgen maar helaas nog niet gelukt...😔. Maar ik denk dat ik daar zal aankopen, morgen neem ik terug contact op.

Kan je ze eigenlijk gaan bekijken in Hamont Achel of staat zijn stock op een andere plaats?

Ciao en geniet van je koffie.

 

Link naar reactie

Cheers, 

nee ze staan in NL. Hij heeft Hamont-Achel erop staan maar ze staan in NL. Ik weet niet vanwaar je bent maar ik ben van Limburg en het is maar 45 minuten rijden. 
 

Hij gaat je zeker wel terugbellen. Is een correcte verkoper en ik vond het een heel aangenaam contact. Veel succ6 met je zoektocht. Ape is echt ... 🥰

Link naar reactie
Op 6/6/2021 om 08:33, Ronin zei:

https://www.molto-bene.com

Hier heb ik die van mij gekocht. Ik heb een oude blauwe TL4T. Start, stopt en rijdt perfect.
Hij krijgt geregeld een nieuwe lading binnen. Het duurt altijd even voordat de nieuwe lading op de website staan. (Ook te vinden op 2de hands.be trouwens). Toen ik zoekende was kreeg ik de foto's die on-line gingen komen al op voorhand doorgestuurd zodat ik al als eerste kon zien als er iets voor mij tussen zat.

Papieren regelen is 2 keer niets! Hier heb ik laatst nog een heel uitgebreide post over gedaan. Deze vind je hier: Klik Hier

Momenteel heeft hij een prachtige oranje TL2T te koop. Ik ben daar een beetje op aan het hangen maar mijn vrouw praat al een paar dagen niet meer tegen mij 😁 Dus ik vrees dat het niets wordt. 😬

Succ6 met de zoektocht. Ik heb mijn Vespa's heel graag maar de Ape is toch iets ... ik bedoel 🥰
Ik ga er sebiet koffie mee drinken in ons clublokaal. Mijn zoontje van 2 jaar wordt helemaal zot als die hem nog maar ziet staan. Ritje naar de schaapjes iets verder op de knie is 😍 

IMG_2141.jpg.bb8ec5ea7da64b6b21a10dc13bca60b9.jpg

Nu meen ik toch dat "Ronin" een samoerai/strijder zonder baas was :-))

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...