Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Tanken zonder morsen van een GTS300


Fox30

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben nog een erg recente GTS300 rijder. Ik gebruik hem om van en naar het kantoor te rijden.

Waar ik maar niet aan gewoon geraak is om mijn GTS300 te tanken zonder dat de benzine er terug uit spuit.

Natuurlijk kan ik nog trager tanken, maar misschien weet er hier iemand wel een tip waaraan ik nog niet had gedacht.

Ik hoor het graag,

Fox30

 

Link naar reactie

Pistool in de benzinetank steken... trekken aan de hendel tot de benzinepomp afslaat... klaar is kees ( zonder dat de fossiele brandstof rond je oren spettert ) ☂️

aangepast door Vespaciao
stop een tijger in je tank ;-)
  • Like 1
Link naar reactie

Ik stop tegenwoordig ook eerder met tanken in het verleden probeerde ik ook altijd er nog wat bij te doen omdat ik de tank echt vol wilde hebben, met gevolg benzine loopt over de opening en soms in de helmbak.  nu stop ik als ie afslaat en draai de dop er weer op.

Link naar reactie
15 minuten geleden, motorhan zei:

…met gevolg benzine loopt over de opening en soms in de helmbak.

Om dat te vermijden kan je de helmbak een beetje omhoog halen en daaronder je tankdop steken. Zo staat je helmbak iets hoger en kan er geen benzine in terecht komen. Bijkomend voordeel is ook dat je je dop niet kan kwijtraken en altijd met een gesloten tank vertrekt. Je zadel kan immers niet in het slot als je helmbak niet correct op zijn plaats zit.

Link naar reactie
23 hours ago, JoinkeGTS said:

Om dat te vermijden kan je de helmbak een beetje omhoog halen en daaronder je tankdop steken. Zo staat je helmbak iets hoger en kan er geen benzine in terecht komen. Bijkomend voordeel is ook dat je je dop niet kan kwijtraken en altijd met een gesloten tank vertrekt. Je zadel kan immers niet in het slot als je helmbak niet correct op zijn plaats zit.

Dit idd is de goeie manier.

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...