Fox30 Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 Hallo, ik ben nog een erg recente GTS300 rijder. Ik gebruik hem om van en naar het kantoor te rijden. Waar ik maar niet aan gewoon geraak is om mijn GTS300 te tanken zonder dat de benzine er terug uit spuit. Natuurlijk kan ik nog trager tanken, maar misschien weet er hier iemand wel een tip waaraan ik nog niet had gedacht. Ik hoor het graag, Fox30 Link to comment
JoinkeGTS Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 Nooit proberen nog een beetje bij te doen wanneer de pomp is gestopt. Ik tank altijd tot de pomp uit zichzelf stopt. Steek je dopje onder je koffer van je zadel dan vermijd je dat het in je zadelkoffer terecht komt. 1 Link to comment
Vespaciao Posted June 3, 2021 Share Posted June 3, 2021 (edited) Pistool in de benzinetank steken... trekken aan de hendel tot de benzinepomp afslaat... klaar is kees ( zonder dat de fossiele brandstof rond je oren spettert ) ☂️ Edited June 3, 2021 by Vespaciao stop een tijger in je tank ;-) 1 Link to comment
motorhan Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 Ik stop tegenwoordig ook eerder met tanken in het verleden probeerde ik ook altijd er nog wat bij te doen omdat ik de tank echt vol wilde hebben, met gevolg benzine loopt over de opening en soms in de helmbak. nu stop ik als ie afslaat en draai de dop er weer op. Link to comment
JoinkeGTS Posted June 6, 2021 Share Posted June 6, 2021 15 minuten geleden, motorhan zei: …met gevolg benzine loopt over de opening en soms in de helmbak. Om dat te vermijden kan je de helmbak een beetje omhoog halen en daaronder je tankdop steken. Zo staat je helmbak iets hoger en kan er geen benzine in terecht komen. Bijkomend voordeel is ook dat je je dop niet kan kwijtraken en altijd met een gesloten tank vertrekt. Je zadel kan immers niet in het slot als je helmbak niet correct op zijn plaats zit. Link to comment
DD_ves Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 23 hours ago, JoinkeGTS said: Om dat te vermijden kan je de helmbak een beetje omhoog halen en daaronder je tankdop steken. Zo staat je helmbak iets hoger en kan er geen benzine in terecht komen. Bijkomend voordeel is ook dat je je dop niet kan kwijtraken en altijd met een gesloten tank vertrekt. Je zadel kan immers niet in het slot als je helmbak niet correct op zijn plaats zit. Dit idd is de goeie manier. 1 Link to comment
motorhan Posted June 8, 2021 Share Posted June 8, 2021 Ik leg meestal een doekje om de vulopening om e.v. overstroming op te vangen en doe deze na gebruik in een plastic zak Link to comment
ePit Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 vulpistool diep in je tank steken en stoppen als hij de eerste keer afslaat Link to comment
Recommended Posts