Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Drukverlies


JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

Misschien vreemd om te zeggen maar even het wiel eraf, onderwater dompelen in een badkuip en je hebt de lokatie van het lek. Hangt een beetje af waar de band lekt en hoeveel profiel (economische waarde van de band) er nog op zit. Lekt hij op de velg of ventiel dan kan je deze vervangen (bij dus voldoende profiel). Bij gaatjes of schade in het loopvlak of in de wang is al genoeg over gezegd en zeg ik persoonlijk vervangen die band.

2 minuten geleden, Vespaciao zei:

Bij "elfduizend kilometer" kan je maar beter direct je achterband laten vervangen

Lezen is ook een gave, vervangen die band.

Vindt je wel een held, zet zelf met mijn GTS maximaal 6000km op de achterband en dan zijn ze echt klaar.

  • Like 2
Link naar reactie

Dan laten we die vervangen. Heeft pas zijn onderhoud gehad op 10.000 km. Door Corona bij een plaatselijke officiële dealer gegaan en niet waar ik hem gekocht heb. Hadden ze toch wel even mogen vermelden en vervangen dan. Lesje geleerd… factuur voor onderhoud was nochtans hoog genoeg…

  • Like 1
Link naar reactie

Ze kijken alleen naar het profiel en waarschijnlijk is je band qua profiel nog goed. Die kleine lekjes ondek je vaak alleen zelf.

Buiten dat de band van een 125 langer meegaat dan die van een 300 is 12000km echt netjes. Zou ik als “rubbervervuiler” een voorbeeld aan kunnen nemen 😉.

  • Like 1
Link naar reactie
47 minuten geleden, JoinkeGTS zei:

City Grip 2 van Michelin.

Fijne band met veel grip, goede keuze. Ben benieuwd naar het aantal km-ers wat je op deze zachte compound band gaat zetten, 11000 km is een mooi steven 😉.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...