Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Squaretail zadels


dave

Aanbevolen berichten

ik heb ook een spaanse t5 zonder pin (champignon), ik ga een nieuw gat boren en steek er een pin in eens ik een deftig zadel gevonden heb.

geen ervaring met die conversie... evidente vraag misschien maar gaat dat zadel er niet te kort uitzien? ben benieuwd naar het resultaat

ik ben zelf aan het uitkijken naar een nisa yankee t5 zadel, een paar weken terug was er bij de duitse shops een batch aangekomen die op geen week al weer uitverkocht was

een king&queen zadel of een super corsa, beide specifiek voor squaretails staan ook op m'n zoeklijst

Link naar reactie
Op 24/5/2021 om 12:57, dave zei:

ik heb ook een spaanse t5 zonder pin (champignon), ik ga een nieuw gat boren en steek er een pin in eens ik een deftig zadel gevonden heb.

geen ervaring met die conversie... evidente vraag misschien maar gaat dat zadel er niet te kort uitzien? ben benieuwd naar het resultaat

ik ben zelf aan het uitkijken naar een nisa yankee t5 zadel, een paar weken terug was er bij de duitse shops een batch aangekomen die op geen week al weer uitverkocht was

een king&queen zadel of een super corsa, beide specifiek voor squaretails staan ook op m'n zoeklijst

 

Dave, zoiets?

Sitzbank NISA ”Yankee” für LF - Verkaufe Vespa Teile - GSF - Das Vespa Lambretta Forum (germanscooterforum.de)

Link naar reactie
2 uur geleden, Edwin zei:

merci! ik begrijp niet goed of deze de px of de t5 versie is, zal 't eens vragen sie...

2 uur geleden, Frederik9111 zei:

Of deze?

yeps, maar ik rij vaak met twee dus op zoek naar 't meest comfortabele en lange zadel...

Link naar reactie
2 uur geleden, dave zei:

Kan er iemand met een italiaanse squaretail t5 bevestigen dat hier normaal het gat zit voor de zadelpin? M'n yankee seat is al gearriveerd uit Italie!

IMG_20210531_185301~2.jpg

Ik zal morgen eens een foto nemen van de mijne.

  • Like 1
Link naar reactie

voila se, gatje geboord.

heeft er iemand tegen 't antwerpse een blindklinkmoertang die ik 2 minuten kan gebruiken? of weet waar zoiets eventuel te huren? Ik kan langsrijden...
Ik had een goeiekoop chinees model gekocht die na de tweede keer testen al stuk was, en voor de twee blindklinkmoeren (t5 en tx) die ik ooit moet steken 50 euro neertellen...

 

IMG_20210604_194031.jpg

IMG_20210604_203903.jpg

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...