Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop Vespa Vnb1t


Aanbevolen berichten

heel veel geld voor matige restauratie met foute zadels en denk ook verkeerd spatbord....

Link naar reactie

Op het eerste zicht een proper scootertje, maar vrij vet in de lak en ook het type klopt niet.

Da's geen VNB1T. Die heeft een 2delig stuur en een centraal staander die vast zit met enkelvoudige boutjes. 
Voor dat bedrag mag de afwerking ook wat vollediger (ontbrekende rubbervoetjes, tankkraanrubbertje, defect speedo,...) en de omschrijving wat exacter (originele motor of een PX/LML-blok die de kickstarterarm doet vermoeden,...). 

Link naar reactie
10 hours ago, Frederik9111 said:

Op het eerste zicht een proper scootertje, maar vrij vet in de lak en ook het type klopt niet.

Da's geen VNB1T. Die heeft een 2delig stuur en een centraal staander die vast zit met enkelvoudige boutjes. 
Voor dat bedrag mag de afwerking ook wat vollediger (ontbrekende rubbervoetjes, tankkraanrubbertje, defect speedo,...) en de omschrijving wat exacter (originele motor of een PX/LML-blok die de kickstarterarm doet vermoeden,...). 

Is dat voor alle VNB1T's? Mijne augsburg heeft toch een  stuur uit één stuk en voor zover ik dit nagekeken heb, klopt dit toch.

Link naar reactie

Da's ne moeilijke... :) Als ik het me goed herinner draagt de Augsburg Type 232 T/2 idd ook het VNB1T chassisnummer maar heeft idd een vol stuur, maar ook zwanenhalsachterlicht, een verklikkerlicht op het stuur en een VDO-speedo. 

Over speedo's gesproken: die in de advertentie lijkt wel met alcoholstift te zijn bijgewerkt.

image.png.d67a0a61ccc747c3ee7111cc7352f251.png 

  • Haha 2
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...