Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen.


Aanbevolen berichten

Hallo beste forumleden, na al een tijdje hier wat rondgeneusd en ook al veel geleerd te hebben mij nu maar eens aangemeld. 

Ik ben Anco uit Nederland maar niet zo ver van de grens naar Belgie. Samen met mijn broer die een mooie werkplaats heeft hebben we een Vespa 150 GL uit 1964 helemaal gerestaureerd. Ik ben zelf monteur van generatoren van beroep en mijn broer heeft een metaalbedrijf. De ideale combinatie om iets te restaureren. Ik doe de motorblokjes en elektriciteit en hij de carrosserieën etc. We hebben de smaak ook te pakken en de 2e Vespa staat ook al klaar om aan te beginnen en dat is een GL A 150 uit 1961. We zijn ook nog bezig met een BMW R25 uit 1951 dus genoeg te doen. Ik hoop nog veel te leren van alle ervaringen hier op het forum.

Dit is de scooter die we al gerestaureerd hebben. Nadat mijn broer deze als een paar dozen met onderdelen had gekocht. 

 

20210519_171946.thumb.jpg.bb580c1fa97642af1c8bb9741734ee06.jpg

  • Like 5
Link naar reactie

Welkom Anco ( = ook een Belgisch merk van pasta /deegwaren :) )...wat het rondsnuffelen op het Vespaforum allemaal niet kan teweegbrengen ;)

Een fijne hobby in een goed uitgeruste werkplaats...echt iets om "blij van te worden"...met het resultaat dat dit exemplaar eruit ziet als nieuw...Top !!!

Vooral niet verzwakken ;)...en vooral blijven voortdoen waar je mee bezig bent...je hebt de smaak wel degelijk te pakken...heerlijk om te zien !!!

e5de5b78b5abaf7dead36b2716d73837.jpg

  • Like 2
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...