Peter VdS Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 Is er iemand op de hoogte van alle verschillen tss de Europese import (Duitse BRP) versie en de gewone 12PK versie ? Gaat het enkel over de sproeier setup (190/BE4/116 versus 160/BE3/116) of nog andere verschillen aan bv. krukas timing, cilinder of cilinderkop (Compressie), uitlaat ? Grtz, P Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 (aangepast) Het enige verschil was de cilinder (minder efficiënte poorttiming) en aangepaste sproeiers. Gewoon de cilinder wisselen je hebt een 12pk scooter. De 10pk versie is te herkennen aan een VDE1M-motorprefix. 17 mei 2021 aangepast door Frederik9111 1 2 Link naar reactie
Peter VdS Geplaatst: 18 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2021 (aangepast) @Frederik9111 Bedankt voor info! Ik heb een VSX1E/VSE1M, maar wel met een SPACO si24.24 waarin volgende sproeier opstelling steekt : IDL 50/120 MAIN 190/BE4/116 Wellicht dus ooit een carbu (of toch sproeiers) van een Duitser (BRD) opgeplaatst. geen ramp met dat ik er toch ga mee beginnen experimenteren, maar vroeg het me gewoon af 18 mei 2021 aangepast door Peter VdS Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen