Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GTS 300 Gestolen uit afgesloten berging in Hamont


motorhan

Aanbevolen berichten

een paar dagen geleden is de vespa van een vriend uit Hamont uit een afgesloten berging gestolen deur open gebroken en foetsie.
Als iemand er iets van ziet laat het me even weten.

Bedankt voor het kijken

 

 

64f6d313-59f7-4680-9708-92c088832cc0.jpg

2021-03-23 13.42.58.jpg

2021-03-23 13.43.28.jpg

2021-03-23 13.43.51.jpg

2021-03-23 13.44.07.jpg

2021-03-23 13.44.22.jpg

2021-03-23 13.45.01.jpg

 

aangepast door dave
foto van papieren met framenummer verwijderd
  • Triest 1
Link naar reactie

Ja zeg dat wel hij had een andere gts  op be te koop staan en deze de avond te voren opgeladen nieuwe accu er in en jammer genoeg zat de sleutel er ook in.
Het lijkt er op dat ze eerst gebeld hebben op het vast nummer en toen bij geen gehoor hebben toegeslagen.

Ik zet zelf bij advertentie nooit mijn telefoonnummer en als ze er om vragen zeg ik reageer maar via de mail. pas na als het lijkt een serieus contact geef ik mijn adres. maar ja het is achteraf mooi praten ik weet het , ik zou er helemaal ziek van zijn de kans dat je zo iets terug vind is heel klein die is of al gesloopt of doorverkocht naar verweggistan.

maar je weet nooit als we allemaal de verkoopsites in de gaten houden.

Link naar reactie

Goed nieuws

De scooter is terug bij zijn eigenaar. de politie zag vanmddag 2 personen op een scooter die bij het zien van de politieauto omdraaide en de politie zag toen geen helm en wel een motorkenteken dus er achter aan, ze vluchten en lieten de scooter achter en gingen er lopend vandoor de benzinetank was bijna leeg dus ze hadden er een flink stuk mee gereden verder zat alles er schijnbaar nog in. de eigenaar kreeg een belletjes van de politie dat hij zijn scooter kon halen een paar straten van zijn huis verwijderd. het vervelende is nu wel dat het kenteken ongeldig is gemaakt dus daar is wat werk te doen op welke manier moet ie nog uitzoeken.

de scooter is op 1 krasje na onbeschadigd. 

in ieder gaval een opluchting dat de \vespa weer bij de rechtmatige eigenaar is.

  • Like 6
Link naar reactie

Een "klein krasje" is 'bij te werken'... en als je het goed doet, zie je het zelfs niet meer...gelukkig zijn die "twee paljassen" nergens tegenaan geknald.

Het zou niet de eerste keer zijn dat een "gestolen motorfiets" helemaal ingedeukt/geblutst wordt teruggevonden...of zelfs nooit meer weergevonden...

Een "ervaren dief" zit er al lang mee in het buitenland...of haalt er "een hele reeks onderdelen" af, die gemakkelijk te "verkopen/niet op te sporen" zijn.

Maar eind goed , al goed...weeral een les om je Vespa "goed te beveiligen" tegen 'mensen met lange vingers' die denken dat "alles gratis" in het leven is.

  • Like 2
Link naar reactie

Het is niet mijn Vespa maar van een vreind uit Hamont. en hij is ook blij dat ie terug is en is de politie dankbaar dat die zo alert was en dat die knapen ontkomen zijn het zij zo.

hij ligt nu aan de ketting denk ik.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...