Jump to content
Vespaforum.be

Newbie hier :)

Recommended Posts

Dag iedereen, met Tim!

Ik heb deze acc aangemaakt omdat ik eigenlijk uit de honda oldtimer 'sector' kom maar toch altijd interesse had in vespa's doordat ik al veel door Italië ben gereisd, met de motor alsook auto. 

Ik ben industrieel lasser, kom uit de mechaniek. 

Doel is om een mooi projectje te kunnen kopen en deze te restaureren liefst 50cc! 

Hierbij een foto van een totaalrestauratie die ik nog maar gedaan heb. Dax st50 van 73'

IMG_20210505_152813.jpg

• Like 3

Welkom Tim...als je "een Italia-fanaat" bent dan wordt het hoogtijd om een Vespa aan te schaffen ;)...een "50 cc-projectje" kan je hier wel "versieren"...succes !! :)

• Like 3

Godddamn, een foto van een Dax op een Vespa forum! Dat is zoiets gelijk vloeken in de kerk. Het is te zeggen, vooral in Antwerpen is dat een groot probleem, in de rest van België leeft die rivaliteit zo niet. 😉

• Like 1
  • Haha 1
On 5/14/2021 at 1:41 AM, EriX said:

Godddamn, een foto van een Dax op een Vespa forum! Dat is zoiets gelijk vloeken in de kerk. Het is te zeggen, vooral in Antwerpen is dat een groot probleem, in de rest van België leeft die rivaliteit zo niet. 😉

Is dat daar nog altijd zo’n probleem?

Ik zou ook ooit nog eens een ST70 willen restaureren 😍

Posted (edited)
23 minuten geleden, DD_ves zei:

Is dat daar nog altijd zo’n probleem?

Ik zou ook ooit nog eens een ST70 willen restaureren 😍

Denk het niet. Veel van die Dax mannen van vroeger rijden nu zelf op een moto vespa rond (groot deel van de Gaylordz). Vespa rijders van vroeger die nu op een dax rondbollen ben ik eigenlijk nog niet echt tegen gekomen. 😆

Edited by EriX
Op 14/5/2021 om 01:41, EriX zei:

Ik versta het, de dax is zowat 'the antichrist' 😂

On 5/16/2021 at 7:21 PM, Wutsie75 said:

Haha, ja idd... voor en na 😀

CEE2E0C3-2E27-4701-82F3-1105F94C6D75.jpeg

0EBAF2E7-7BC7-48EA-AFFC-8FCF4A13575A.jpeg

Wat ik zo tof is aan deze, is dat wanneer je vraagt wat die waard is, je een antwoord krijgt zonder dat de eigenaar spreekt...

O, max 850

:-)

• Haha 1
  • 2 weeks later...
Op 19/5/2021 om 14:03, Tommie zei:

Wat ik zo tof is aan deze, is dat wanneer je vraagt wat die waard is, je een antwoord krijgt zonder dat de eigenaar spreekt...

O, max 850

🙂

VERKOCHT!!!!!

• Like 1