Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Waarde PX200GS pole postion


123456

Aanbevolen berichten

Kan er iemand een waarde plakken op zo'n model ? Denk bouwjaar 1989 (hoekige koplamp en klein plexi scherm, geen elektrische starter enkel kick, volledig kompleet, 1 eigenaar (nieuw gekocht en mee gebold tot halfweg de jaren 90 en iets meer dan 20.000 km gelopen) , Hij is nog op zoek naar de papieren maar dat komt in orde (eventueel haalt hij bewijs van verlies bij de politie).  Motor is terug opgestart, draait mooi, ondertussen nieuwe batterij en schokdempers gekocht. Originele lak op 1 zijkast na, die was wat roestig en wordt herspoten.   

Link naar reactie

Da’s naar mijn mening een te optimistische schatting. Squaretails zijn (onterecht) minder gewild. In rijklare staat is €2~2,5, mits wat geduld, haalbaar.

(Forumlid Kidfromantwerp heeft er al een tijdje eentje in de aanbieding, geloof ik) 

  • Like 2
Link naar reactie
Geplaatst: (aangepast)

OK   dan weet ik toch al iets. Ik had er geen idee van. Het is trouwens dezelfde kleur als die van Kidfromantwerp. De eerste schatting zal waarschijnlijk aan de hoge kant zijn, maar iemand gaf eerder al privé aan van 1250 € en dat is waarschijnlijk ook wat afwijkend van de werkelijke waarde (wel leuk om te kunnen kopen aan die prijs dan waarschijnlijk bedoel ik ) Ik weet nog niet goed wat ik ermee ga doen. Momenteel staat hij niet in de weg en ik ben nog bezig met wat op te smukken. 

aangepast door 123456
te snel ingediend
Link naar reactie

ik heb geen idee in welke staat hij is, maar het zou me verwonderen als je hem voor minder dan € 3000,- te pakken krijgt.
Tegenwoordig wordt er vlot €1.000,-  betaald voor zo een motorblokje alleen al. Succes en niet te lang twijfelen, zou ik, zeggen.

 

Link naar reactie

Ik heb mijn TX 200 vorig jaar 1700 euro betaald nadat die weken op 2dehands had gestaan...

En nog geen moment spijt van gehad 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Op 6/5/2021 om 01:09, Frederik9111 zei:

Da’s naar mijn mening een te optimistische schatting. Squaretails zijn (onterecht) minder gewild. In rijklare staat is €2~2,5, mits wat geduld, haalbaar.

(Forumlid Kidfromantwerp heeft er al een tijdje eentje in de aanbieding, geloof ik) 

Ik heb inderdaad eentje gehad. En 2 weken geleden verkocht voor €2200 motor in prima staat en frame mooi ok enkel stuurtje moest vernieuwd worden die stukken waren erbij.

  • Bedankt 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...