Jump to content
Vespaforum.be

GPS voor scooter GTS 125

Recommended Posts

Beste allen,

Ik rij veel zowel met de fiets als met mijn vespa en wil nu eindelijk eens een GPS kopen.. ben nogal een Garmin fanaat (ook uurwerk) en wil een GPS voor beide (het meeste met de fiets... ik heb lijn oog laten vallen op de edge 830/820 maar vroeg me af of er nog vesparijders zijn met een eerder gezegd fiets GPS...

zoja, welke is dan goed?
zo ja, welke mountber dan op?

Ik heb daar slechte ervaring mee maar ken de edge 820 of 830 niet. Was wandel-fiets gps van garmin die ik nog steeds gebruik voor leuke fietstochten maar was zeer vervelend op de vespa. Laden van routes, herberekeningen deden vervelend, te klein scherm, geen spraakinstructies, ...  Met die edge kan het anders zijn maar ik zou je aanraden je goed in te lichten.

1 hour ago, PeVerMan said:

Thanks... wat zou je me dan aanraden?

Dat was 5 jaar geleden. Het kan nu veel beter zijn. Ik bedoel vooral best goed inlichten ivm de mogelijkheden van die edge830 en uiteraard wat de bedoeling is om deze op jouw vespa te gebruiken. Verder zijn overal veel discussies te vinden over motorgps'en en vooral de voor- en tegenstanders van garmin vs tomtom.

5 uur geleden, DomiprimaVera zei:

1715928947_Schermafbeelding2021-05-02om12_55_36.png.a638cbc06728fedeb8ca9aea08547a74.png

Heb ik op youtube gevonden en zou ik ook graag willen. Wie herkent het ? 

Garmin Edge (=fietsgps)