Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa et2 speling op remhendel voorrem


Aanbevolen berichten

op de rechter-remhendel (voorrem)zit speling waardoor de schakelaar van het stoplicht niet wordt ingedrukt als de hendel vrij is. Het stoplicht blijft dus branden als je de remhendel loslaat. Als je de hendel naar achter drukt, gaat het stoplicht uit. Ik heb de rempomp met reservoir gedemonteerd omdat ik vermoedde dat de zuiger niet ver genoeg uit kwam. De zuiger, de veer en de twee dichtingen zien er prima uit. De zuiger die tegen de remhendel aandrukt, kan niet verder uit komen dus hier zit het probleem niet. Iemand een idee?

Bij het reinigen van het remvloeistofreservoir zat er ook plots een klein metalen plaatje met een gaatje en een lipje aan, los in het reservoir. Weet iemand hoe ik dit terug moet plaatsen?

Link naar reactie

hendel moet normaal vanzelf terug naar eindpositie. Heb dit nooit verder open gehaald, maar vermoed dat hier een soort van veer in zit, dat losse plaatje zal er wellicht iets mee te maken hebben... buiten de hele rempomp zie ik daar niet onmiddellijk losse onderdelen van te koop staan.

Link naar reactie

image.png.af092725057b0c9f55ee982c36c2d47e.png

zal dus iets met die veer te maken hebben. Als je zoekt op revisie kits rempomp kom je allerlei sets tegen, doch niet van vespa... ik zou er toch eens verder naar zoeken.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...