Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PK50XL rijdt enkel met choke open


sttn.m

Aanbevolen berichten

Een klassiek probleem, de vespa rijdt enkel wanneer ik de choke volledig openzet.
Zodra ik mijn vinger van het hendeltje haal zakt het toerental volledig naar beneden om uiteindelijk stil te vallen.

Nu steekt er wel een sito plus op, en het bakje van de luchtfilter is gebarsten dus die moet ik vervangen.
Alleen weet ik niet of dit enkel een kwestie is van verkeerde sproeiers (nooit aangepast na vervangen uitlaat maar vormde initieel geen probleem) of sowieso valse lucht (viltring vervangen)?

Sowieso plan ik dus nieuwe viltring en luchtfilter te steken maar wil graag ook zeker weten of ik met de juiste sproeiers rijd.
Iemand tips?

Dank!

Link naar reactie

Vuiltje in de sproeier. Carburateur even goed schoonmaken. En als je daar toch mee bezig bent inderdaad ook even de pakkingen vervangen. 

Link naar reactie
Op 11/4/2021 om 17:07, pdvd zei:

Vuiltje in de sproeier. Carburateur even goed schoonmaken. En als je daar toch mee bezig bent inderdaad ook even de pakkingen vervangen. 

Stond ook op de agenda, maar recent nog gedaan. Eens kijken vanwaar de vuiltjes blijven komen dan.
Ik zal een update geven wanneer t gebeurd is, en dan laat ik de sproeiers voorlopig zoals ze zijn?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...