Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa achterband Continental Twist white wall 130/70/12


Aanbevolen berichten

Zo goed als nieuwe achterband van mijn Vespa. Heeft een nagel in gezeten maar is professioneel hersteld. Profiel als nieuw (slechts 1000km gereden). Dot 1118. Dealer kon het toen niet herstellen en heeft nieuwe geplaatst. Idee was om deze bij te houden als reserve maar dat gaat te lang duren en daartegen zal deze band te oud worden...vandaar verkoop aan 50% vd nieuwprijs : 40 euro.

IMG_2324D.jpeg

IMG_2325D.jpeg

IMG_2326D.jpeg

IMG_2327D.jpeg

Zo zien de white walls eruit met bv zwarte velgen...

IMG_2060.jpeg

aangepast door Jampie-GTS
Link naar reactie

Vraag me bij dit soort topics altijd af waarom je product aanbied wat eigenlijk niet 100% veilig is.

Het gaat me niet om een discussie over proppen en parapluutjes in de band, maar dat de band niet 100% meer is lijkt me duidelijk. Het gaat hier om een band met een nieuwwaarde van 70EU en soms lopen we bandschade op. Neem dan je verlies, vervang de band en gooi deze schade tubeless band weg. We hebben tenslotte maar 2 bandjes onder onze Vespaatjes zitten, laat die alstublieft goed zijn.

  • Like 7
Link naar reactie

 Deze herstelling van de band is 100% veilig zowel voor auto als voor moto. Dit is niet gewoon een propje dat erin gestoken is doch professioneel hersteld door de bandenfirma. Het is omdat de dealer hem zelf toen niet kon herstellen...wel met een propje maar dat wou ik niet, dat hij ineens vervangen is omdat ik verder moest. Daarom is de band achteraf professioneel hersteld !! Ik heb trouwens 100 euro betaald voor de nieuwe band.

Link naar reactie
12 uur geleden, Jampie-GTS zei:

Ik heb trouwens 100 euro betaald voor de nieuwe band.

Dan had U beter moeten zoeken, onder de 70EU incl verzenden.

Nederland: https://www.banden.nl/continental-contitwist-ww-130-70-d12-62p--1994772

België: https://www.pneus.be/nl/continental-contitwist-ww-130-70-d12-62p--1994772

Gewoon de band bij U thuis op de plank leggen. Dit jaar genieten op Uw GTS en flink wat km-ers op de nieuwe band zetten zodat U volgend voorjaar deze band om Uw eigen GTS velg kan leggen. Wel even laten balanceren want zelfs de kleinste parapluutjes kunnen tijdens het rijden een aardige trilling in de bips geven, maar dat kan persoonlijk ook als heerlijk worden ervaren.

  • Haha 1
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...