Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gegroet iedereen


Dooper

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Na lang kijken polsen zoeken piekeren :), De Vespa gevonden die ik al tijdje wou hebben. Was een 2dehands met 2000km maar voor de rest in prima staat.

Vespa GTS 125 model 2020.

IMG_20210320_161042.thumb.jpg.dfe78ffb3803ec93da4e9134c6c4741d.jpg

Ben een 38jaar jonge Mechelaar en kijk al uit naar veel goede / veilige ritjes !

Deze week al van thuis de toeristische route naar Doel gereden was een toppertje ! 

Mvg,

Nils

 

  • Like 2
Link naar reactie

Welkom Nils...fijn dat je vond wat je altijd al wou hebben want dat schept "grote tevredenheid" ;)...de kleur staat wel wat mat, maar dat valt wel te waxen :P

Mooie vespa...je ziet helemaal niet dat hij tweedehands is...binnenkort komen er weer betere temperaturen en kan er weer geregeld gereden worden...genieten !!!

Veel geluk, plezier en veilige kilometers gewenst met de aankoop van je "Italiaanse schoonheid"... 💚🤍❤️ 👍

  • Like 2
Link naar reactie
33 minuten geleden, Vespaciao zei:

Welkom Nils...fijn dat je vond wat je altijd al wou hebben want dat schept "grote tevredenheid" ;)...de kleur staat wel wat mat, maar dat valt wel te waxen :P

Mooie vespa...je ziet helemaal niet dat hij tweedehands is...binnenkort komen er weer betere temperaturen en kan er weer geregeld gereden worden...genieten !!!

Veel geluk, plezier en veilige kilometers gewenst met de aankoop van je "Italiaanse schoonheid"... 💚🤍❤️ 👍

en de enorme verwachting niet te vergeten ;) en inderdaad het mat gegeven was al mijn eerste "wacht eens even..." al mijn kuisproducten voor de auto (meguiars) zijn met wax ... dus al snel 5L muc off gaan halen 😛

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...