Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 125 mechanicien regio antwerpen


Betse

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Enkele jaren geleden installeerde is Air Intake System POLINI "venturi" for carburettor SI 20.20 en de Racing Exhaust SIP ROAD 2.0 for vespa en wijzigde ook de sproeier.

(Ik deed dit omdat mijn vespa PX125 maar 60-65km/u kon halen)

Daardoor reed mijn vespa PX 125 een stukje sneller, maar toch zit er op het einde van de gas precies een remming. (dat had ik ervoor ook)

Op een dag was deze remming tijdelijk weg en kon hij plots 100 a 110 rijden (ipv de gebruikelijke 70-75)        Toevallig ging ik dan ergens anders tanken maar de invloed was zeer tijdelijk.

Wat zou dit kunnen zijn? Mijn tankdop is ook niet origineel (met sleutelbediend), zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Of mogelijks is de carburateur vuil? (deze heb ik nog niet durven openmaken - lijkt mij achteraf moeilijk juist in te stellen) Of iets anders...

Vandaar zoek ik iemand die zicht even over mijn vespa px 125 zou willen ontfermen... de motorwinkel waar ik het vroeg zag het niet direct zitten gezien, ze het merk niet verdelen.

Heeft iemand interesse? (uiteraard hoeft het niet kosteloos) OF mogelijks kan ik nog dingen checken om het probleem op te lossen?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...