Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zipping up the boots......


Tomermaat

Aanbevolen berichten

Na horrorcrash met Vespa 3 juni vorig jaar met gebroken pols, dijbeen, nieuwe heup, en nog wat ‘kleinigheden’ terug de hobby opgepakt. Verzekeringsgeld uitgegeven bij Maskes gezien zelf geen technische kennis en de verhakkelde GL geruild voor een andere GL maar met P200 motor. Met een klein hartje terug testrit gemaakt en het voelt goed om terug te zijn na meer dan 8 maanden horizontaal leven in bed en rolstoel. Wish me luck ... 

BF0525CD-784A-4B11-83CF-6F2607B10D00.jpeg

2E265261-CBB2-4FC2-95C4-7DDE57F9D52C.jpeg

  • Like 6
  • Verward 5
Link naar reactie

Forza e corragio !!  Veel moed en sterkte na je "bijeengeplooide Vespa"...je hebt de "nachtmerrie meegemaakt" van elke motorrijder 🚑

Ik kan mij perfect inbeelden wat een miserie het is om bijna een jaar buiten strijd te zijn...voor hetzelfde geld "draaiden ze je lamp uit"...

Dat de revalidatie van je ongeval in "positieve zin" langzaam maar zeker mag herstellen...nooit opgeven...never give up...non mollare mai 👍

  • Like 2
Link naar reactie
  • 1 maand later...
On 3/28/2021 at 1:11 PM, Tomermaat said:

2E265261-CBB2-4FC2-95C4-7DDE57F9D52C.jpeg

Da's goe geplooid!

Ik heb enkele jaren geleden mijn GS zo rond een Mercedes Jeep voorwiel geplooid maar gelukkig beter vanaf gekomen dan jij... pijnlijk om je scooter zo te zien é...

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...