BjornDJ 112 Posted March 25 Share Posted March 25 (edited) Vespa ACMA in zijn eigen jus. Papieren 125cc. bouwjaar 1955 met zeer mooie patina en tal van originele accessoires. Zo goed als alle onderdelen werden met liefde en kennis gerestoreerd en vernieuwd. Namelijk, nieuwe kabels/gainen, banden, remmen, dempers, veren, dichtingen, lagers in voorvork, enz... de blok zelf werd volledig origineel gereviseerd, zie foto’s, met nieuwe lagers, bourages, krukas, 12v flytech pinasco, enz...Acma rijdt terug zoals een acma hoort te rijden, geen vliegmachine maar een sappige tred Prijs 4000€ IMG_6033.MOV Edited March 25 by BjornDJ Extra Movie 7 Quote Link to post
pdvd 491 Posted March 25 Share Posted March 25 Is dat een wheeliebar? wat een megarek zeg... maar schitterende acma! 1 Quote Link to post
BjornDJ 112 Posted March 25 Author Share Posted March 25 1 minute ago, pdvd said: Is dat een wheeliebar? wat een megarek zeg... maar schitterende acma! 😁 😅🤣 idd is voor niet achterover te vallen als je een wheelie trekt. Neen, ik persoonlijk vind het ook maar niets en zou het er toch afzwieren maar goed het is een origineel onderdeel en misschien vindt iemand dit wel mooi. Afdoen kan je altijd 😉 Quote Link to post
pdvd 491 Posted March 25 Share Posted March 25 Rekjes maken een Vespa nooit veel mooier... maar ze zijn voor verre trips toch noodzaak. Quote Link to post
Frederik9111 1,327 Posted March 25 Share Posted March 25 Ferme scooter, Bjorn! Ik vind dat rekske net de max. Ideaal om met de keef achterop op zondagochtend in Café de Sportduif de lossing van Quievrain bij een paar Leffes te gaan bediscussiëren. 3 Quote Link to post
Gas geven 112 Posted March 25 Share Posted March 25 (edited) Zo een mooie wesp, waarom verkoop je deze ? Ga je spijt van hebben. Edited March 25 by Gas geven Quote Link to post
BjornDJ 112 Posted March 25 Author Share Posted March 25 20 minutes ago, Gas geven said: Zo een mooie wesp, waarom verkoop je deze ? Ga je spijt van hebben. Ik kan niet alles houden, heb er hier al een 8tal staan. Moet nog aan een SS beginnen enz... dus ja. spijt, waarschijnlijk ☺️ 1 Quote Link to post
Vespaciao 1,972 Posted March 25 Share Posted March 25 "-ferm rekske- waar je wel" iets op kwijt" kan"...ideaal voor 'stropers & jagers' op konijnen, fazanten en everzwijnen 🐗... om er "wildstoverij" van te maken En als je langs de supermarkt bolt...moet je niet bang zijn om een "bakske patersbier" meer mee te nemen 🍺 3 Quote Link to post
Ronin 69 Posted March 26 Share Posted March 26 Prachtige Vespa tegen een hele mooie prijs. Moest ik niet al ene hebben in dat segment het was een deal geworden. Mooi ding 🥰 1 Quote Link to post
Recommended Posts