BjornDJ Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 (edited) Vespa ACMA in zijn eigen jus. Papieren 125cc. bouwjaar 1955 met zeer mooie patina en tal van originele accessoires. Zo goed als alle onderdelen werden met liefde en kennis gerestoreerd en vernieuwd. Namelijk, nieuwe kabels/gainen, banden, remmen, dempers, veren, dichtingen, lagers in voorvork, enz... de blok zelf werd volledig origineel gereviseerd, zie foto’s, met nieuwe lagers, bourages, krukas, 12v flytech pinasco, enz...Acma rijdt terug zoals een acma hoort te rijden, geen vliegmachine maar een sappige tred Prijs 4000€ IMG_6033.MOV Edited March 25, 2021 by BjornDJ Extra Movie 7 Link to comment
pdvd Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Is dat een wheeliebar? wat een megarek zeg... maar schitterende acma! 1 Link to comment
BjornDJ Posted March 25, 2021 Author Share Posted March 25, 2021 1 minute ago, pdvd said: Is dat een wheeliebar? wat een megarek zeg... maar schitterende acma! 😁 😅🤣 idd is voor niet achterover te vallen als je een wheelie trekt. Neen, ik persoonlijk vind het ook maar niets en zou het er toch afzwieren maar goed het is een origineel onderdeel en misschien vindt iemand dit wel mooi. Afdoen kan je altijd 😉 Link to comment
pdvd Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Rekjes maken een Vespa nooit veel mooier... maar ze zijn voor verre trips toch noodzaak. Link to comment
Frederik9111 Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 Ferme scooter, Bjorn! Ik vind dat rekske net de max. Ideaal om met de keef achterop op zondagochtend in Café de Sportduif de lossing van Quievrain bij een paar Leffes te gaan bediscussiëren. 3 Link to comment
Gas geven Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 (edited) Zo een mooie wesp, waarom verkoop je deze ? Ga je spijt van hebben. Edited March 25, 2021 by Gas geven Link to comment
BjornDJ Posted March 25, 2021 Author Share Posted March 25, 2021 20 minutes ago, Gas geven said: Zo een mooie wesp, waarom verkoop je deze ? Ga je spijt van hebben. Ik kan niet alles houden, heb er hier al een 8tal staan. Moet nog aan een SS beginnen enz... dus ja. spijt, waarschijnlijk ☺️ 1 Link to comment
Vespaciao Posted March 25, 2021 Share Posted March 25, 2021 "-ferm rekske- waar je wel" iets op kwijt" kan"...ideaal voor 'stropers & jagers' op konijnen, fazanten en everzwijnen 🐗... om er "wildstoverij" van te maken En als je langs de supermarkt bolt...moet je niet bang zijn om een "bakske patersbier" meer mee te nemen 🍺 3 Link to comment
Ronin Posted March 26, 2021 Share Posted March 26, 2021 Prachtige Vespa tegen een hele mooie prijs. Moest ik niet al ene hebben in dat segment het was een deal geworden. Mooi ding 🥰 1 Link to comment
kristof tweecilinderke Posted September 30 Share Posted September 30 Bjorn, dit is een oud topic dat ik heb opgeraapt . Maar weet jij nog waar je de schokdempers hebt gekocht voor en achter? heb zelf een acma v56 en moet de ophanging venieuwen Link to comment
Recommended Posts