Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gereedschapsset en afdekkapje


JoinkeGTS

Aanbevolen berichten

Blijkbaar leveren - of moet ik zeggen leverden - ze bij een GTS enkele praktische accessoires die ik niet meegeleverd gekregen heb en ook niet wist dat het er bij zou zijn. Rij ondertussen al bijna 3 jaar met mijn GTS maar heb het nu pas gezien op een filmpje op YouTube. Zie bijgaande foto’s. Het betreft hier een afdekkapje en een gereedschapsset in het koffertje vooraan. Zijn er nog mensen die dit niet hebben of wisten? Of is dit nu niet meer standaard? De sleutel voor de vering heb ik wel. Soit, niet van levensbelang natuurlijk dat setje maar toch... ik dacht dat die ruimte er was om je zonnebril in op te bergen... 🙄. Een mens is nooit te oud om bij te leren...D42F3450-76BC-4DA7-A21E-34E1EA70C1F3.jpeg.797a8cd9dbebbf33c650e29e35d63a5d.jpeg

4A928D4B-8135-460E-A939-AFA5D566E707.jpeg

78E54F73-35B9-4AB1-A5C6-DB326FEF15A1.jpeg

aangepast door JoinkeGTS
Link naar reactie
8 uur geleden, marc8660 zei:

Tot ongeveer 2015/16 werd dit standaard meegeleverd met elke vespa. Nadien is dit verdwenen, net als de regenhoes voor het zadel, die is er ook niet meer bij. Bezuinigen?

...komt heel waarschijnlijk omdat er met dat 'standaard gereedschap' toch niet veel gedaan kan worden aan "elektronische mankementen"...

en wat die "regenhoes" betreft...die "plastieken salonrijders" komen toch maar alleen buiten met "mooi weer" ;) :lol:

  • Haha 3
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...