Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo allemaal en een vraagje


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Wij zijn de trotse eigenaar van een splinternieuwe mat zwarte Vespa GTS 125 Supertech model 2021 en kijk uit naar al jullie ervaringen hier op het forum! Door de Vespadealer hebben we meteen een klein scherm en een topkoffer laten plaatsen.

Meteen enkele vraagjes:

- is iGet de naam van de motor? Is dat een Vespa motor of zit diezelfde motor nog in andere scooters?

- wat is de topsnelheid van deze scooter?

- de navigatie via de Vespa app lijkt ons niet onmiddellijk afgestemd op motorroutes. De mogelijkheid bestaat wel om autosnelwegen te vermijden, maar dan kiest hij vaak voor grote gewestwegen ipv kleine binnen baantjes. Bestaan er hiervoor speciale apps voor de iPhone of zijn echte motor gps toestellen hiervoor meer aangewezen?

 

Groeten,

David & Meiri

 

aangepast door David en Meiri
Link naar reactie

Hey, routes kun je plannen op je PC in Routeyou. Dan op je smartphone de route downloaden in de App OsmAnd. Geeft onderweg ook gesproken instructies. Of dit werkt met iPhone weet ik niet. Routeyou is betalend voor de optie downloaden. Zo doe ik het. Groeten, Leo. 

Link naar reactie

Welkom David en Meiri...veel geluk en rijplezier met jullie nieuwe "matzwarte GTS" die toch wel een topsnelheid van 'ongeveer 120 km/u' kan halen.

Maar het fijnste is om samen ermee te "cruisen" tegen snelheden van 70 tot 100 km/u...dat de "terrasjes" maar snel terug mogen opstarten ;)

Een 'klein schermpje' houd al heel wat "rijwind" tegen...en in 'een topkoffer' kan je een "hoop spullen" in opbergen..."op naar vele zonnige Vespa-ritten" :)

  • Like 2
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Dag David & Meiri, zelf heb ik ook een Supertech aangekocht van 2020 met 786km op. Ik ben momenteel nog aan het wachten op de nummerplaat.

Ik was net ook aan het bekijken of het mogelijk is op de ingebouwde mogelijkheden van de supertech en de vespa app te gebruiken voor je routes in op te laden. Helaas ook nog niet gevonden. Ik zoek verder naar de oplossing en kom er op terug als ik iets vindt dat goed werkt. 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...